;
coinex

لنوو از گوشی A6010 خود در نمایشگاه IFA 2015 پرده برداری کرد

لنوو از گوشی A6010 خود در نمایشگاه IFA 2015 پرده برداری کرد

ما می خواهیم راجع به یکی از گوشی های سطح متوسطی که توسط لنوو در نمایشگاه IFA 2015 پرده برداری شد، صحبت کنیم. لنوو A6010 گوشی هوشمندی است که احتمالاً قیمت نسبتاً کم و در عین حال مشخصات مناسبی دارد. متاسفانه این شرکت ژاپنی هنوز اطلاعات بیشتری راجع به قیمت و تاریخ عرضه ی آن منتشر نکرده است.

طبق گزارش جدید، گوشی A6010، سیستم عامل اندروید لالی پاپ 5.1.1 را اجرا کرده و دو سیم کارته خواهد بود. این گوشی از فناوری 4G LTE پشتیبانی می کند و این می تواند برای بازار های جهانی آن مناسب باشد.

وقتی که به سخت افزار آن می رسیم می بینیم که گوشی از تراشه ی اسنپدراگون 410 و پردازنده ی 4 هسته ای 64 بیتی با قدرت پردازش 1.2 گیگا هرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 306 بهره می برد. رم آن 2 گیگابایت و حافظه ی داخلی اش 16 گیگا بایت است که به نظر برای گوشی سطح متوسط مناسب می آید، اگر چه کاربران می توانند از طریق کارت حافظه، فضای آن را تا 32 گیگابایت ارتقا دهند.

گوشی لنوو A6010، صفحه نمایش لمسی خازنی 5 اینچی با کیفیت تصویر اچ دی دارد. هیچ اشاره ای به Corning Gorilla Glass نشده است و ما این طور فرض می کنیم که این گوشی محافظت کننده اضافی نخواهد داشت.

دوربین پشت گوشی 13 مگاپیکسلی بوده و دارای ویژگی اتو فوکوس به همراه فلش ال ای دی و ضبط ویدیو با کیفیت اچ دی خواهد بود و دوربین جلوی آن که 5 مگاپیکسل بوده و برای سلفی گرفتن مناسب است.

دیگر قابلیت های اتصالات آن می توان به وای فای، 3G، میکرو یو اس بی، GPS و AGPS و بلوتوث ورژن 4 اشاره کرد، همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این گوشی از تکنولوژی صدای دالبی اتمس (Dolby Atmos) پشتیبانی می کند و در آخر نیز به باتری آن می رسیم و باید گفت که در این گوشی یک باتری 2300 mAh تعبیه شده است.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر