;
coinex

پوشش زنده رویداد اختصاصی اپل

در اینجا سعی داریم رویداد اختصاصی اپل که در سالن بیل گراهام، سانفرانسیسکو در حال برگزاری است را پوشش دهیم. پس سر جای خود نشسته و هر لحظه صفحه را ریفرش نمایید.

.

در اینجا سعی داریم رویداد اختصاصی اپل که در سالن بیل گراهام، سانفرانسیسکو در حال برگزاری است را پوشش دهیم.

 

.

ساعت 9:30 : تیم کوک روی صحنه رفت، “مرسی مرسی و صبح بخیر”. کوک به حضار خوش آمد گفت. نزدیک به یک سوم از حضار و یا بیشتر از کارمندان اپل هستند.

“امسال سال خارق العاده ای برای اپل است و ما قصد داریم رونمایی های شگفت انگیز و بزرگی از خط تولید محصولاتمان داشته باشیم.”

ساعت 9:30 : تیم کوک روی صحنه رفت، "مرسی مرسی و صبح بخیر". کوک به حضار خوش آمد گفت. نزدیک به یک سوم از حضار و یا بیشتر از کارمندان اپل هستند.

.

کوک در رابطه با اپل واچ صحبت می کند. “تنها چند ماه پیش ما اپل واچ را برای مصرف کنندگان در سراسر جهان دسترس قرار دادیم، و حال زندگی آن ها را تغییر داده است، آن ها به آن عشق می ورزند، آن ها این سرعت و آسان بودن کار با آن را دوست دارند.”

کوک در رابطه با اپل واچ صحبت می کند. "تنها چند ماه پیش ما اپل واچ را برای مصرف کنندگان در سراسر جهان دسترس قرار دادیم، و حال زندگی آن ها را تغییر داده است، آن ها به آن عشق می ورزند، آن ها این سرعت و آسان بودن کار با آن را دوست دارند."

.

“آن ها از اینکه سیری بر روی ساعت تنها با صدایشان قادر به انجام دادن چه کارهایی است متعجب شدند.”

"آن ها از اینکه سیری بر روی ساعت تنها با صدایشان قادر به انجام دادن چه کارهایی است متعجب شدند.

.

“توسط اپل پی (apple pay) مشتریان ما از اینکه می توانند توسط ساعت مچی و هوشمند خود خرید کرده و مبالغ را حساب کنند لذت برده و اینگونه سعی کردیم که روز بهتری داشته باشند.”

 

“رضایت مشتری از این محصول رقم شگفت انگیز 97 درصد را نشان می دهد”

5

.

“بعد از اپل واچ ما به سرعت خود در نوآوری ادامه دادیم، برای اینکه ببینیم آن ها چیست از جف ویلیامز دعوت می کنم که به روی سن بیاد”

جف ویلیامز نایب رئیس عملیاتی اپل از اواسط 2010 است.

ساعت 9:35 : جف ویلیامز روی سن آمد. “واچ فیس های زیبا و جدیدی نیز عرضه شده است.”

ساعت 9:35 : جف ویلیامز روی سن آمد. "واچ فیس های زیبا و جدیدی نیز عرضه شده است."

.

“ما خطوط حمل و نقل را نیز به مپ اضافه کردیم تا مسیریابی راحت تر شود.” “در حال حاضر 10 هزار تا اپل واچ در اپ استور هاست.” فیسبوک مسنجر هم به اپل واچ می آید.

"ما خطوط حمل و نقل را نیز به مپ اضافه کردیم تا مسیریابی راحت تر شود." "در حال حاضر 10 هزار تا اپل واچ در اپ استور هاست." فیسبوک مسنجر هم به اپل واچ می آید.

.

با iTranslate فقط کافی است که صحبت کنید و ترجمه آن را به بیش از 90 زبانی که وجود دارد ببینید و بشنوید. ویژگی هایی که در اپل واچ اضافه می شوند بر شمرده می شود. مثل GoPro

ساعت 9:40 : جف ویلیامز: “ما بیش از این نمی توانیم منتظر بمانیم تا بینیم توسعه دهندگان چه کار کرده اند” “ما بر روی مدل ها و بندهای گوناگونی کار کرده ایم و قصد دارم که آن ها را به شما نشان دهم.”

ساعت 9:40 : جف ویلیامز: "ما بیش از این نمی توانیم منتظر بمانیم تا بینیم توسعه دهندگان چه کار کرده اند" "ما بر روی مدل ها و بندهای گوناگونی کار کرده ایم و قصد دارم که آن ها را به شما نشان دهم."

.

ویلیامز در رابطه با مدل های مختلفی که به خط تولید اپل واچ اضافه شده است صحبت می کند.

.

ویلیامز: ” مدل های جدیدی که مشاهده کردید امروز عرضه خواهند شد، واچ او اس 2 در 16 سپتامبر منتشر می شود”

ویلیامز: " مدل های جدیدی که مشاهده کردید امروز عرضه خواهند شد، واچ او اس 2 در 16 سپتامبر منتشر می شود"

.

ساعت 9:45 : کوک به روی سن بازگشت. نوبت به آیپد رسید. “آیپد روشن ترین حالت بیان ما برای اینکه آینده کامپیوتر های شخصی به کجا خواهد رسید، است. یک دستگاه چند لمسی ساده که به شما امکان تبدیل به هرچه که می خواهید را می دهد.”

ساعت 9:45 : کوک به روی سن بازگشت. نوبت به آیپد رسید. "آیپد روشن ترین حالت بیان ما برای اینکه آینده کامپیوتر های شخصی به کجا خواهد رسید، است. یک دستگاه چند لمسی ساده که به شما امکان تبدیل به هرچه که می خواهید را می دهد."

.

“ما با IBM و سیسکو همکاری کردیم تا چگونگی کارکرد مردم در سازمان ها را بهبود ببخشیم” “ما از اینکه مشتریان چه استفاده هایی خارق العاده ای از آیپد کردند شگفت زده شدیم. و حال به این فکر می کنیم که در ادامه چگونه خواهد بود.”

"ما با IBM و سیسکو همکاری کردیم تا چگونگی کارکرد مردم در سازمان ها را بهبود ببخشیم" "ما از اینکه مشتریان چه استفاده هایی خارق العاده ای از آیپد کردند شگفت زده شدیم. و حال به این فکر می کنیم که در ادامه چگونه خواهد بود."

.

یک ویدیو در حال پخش است.

ساعت 9:49 : ویدیو تمام شد. کوک: “این قوی ترین آیپدی است که تا الان ساخته ایم.” “این دستگاه مملو از تکنولوژی های و نوآوری های پیشرفته است.”

ساعت 9:50 : ویدیو تمام شد. کوک: "این قوی ترین آیپدی است که تا الان ساخته ایم." "این دستگاه مملو از تکنولوژی های و نوآوری های پیشرفته است."

.

ساعت 9:50 : فیل شیلر نایب رییس بازاریابی جهانی اپل به روی سن آمد. او در سال 1997 زمانی که استیو جابز دوباره رهبری اپل را به عهده گرفته بود، به شرکت ملحق شد که این امر او را به با سابقه ترین مدیران اپل تبدیل می کند.

شیلر: “من بسیار هیجان زده ایم تا بخواهم به شما درباره این آیپد پرو جدید بگویم، این واقعا صفحه نمایش بزرگی دارد.” “این دستگاه قدرت مند ترین و کاراترین دستگاه در بین تمامی دستگاه های iOS ایست.”

ساعت 9:50 : فیل شیلر نایب رییس بازاریابی جهانی اپل به روی سن آمد. او در سال 1997 زمانی که استیو جابز دوباره رهبری اپل را به عهده گرفته بود، به شرکت ملحق شد که این امر او را به با سابقه ترین مدیران اپل تبدیل می کند.  شیلر: "من بسیار هیجان زده ایم تا بخواهم به شما درباره این آیپد پرو جدید بگویم، این واقعا صفحه نمایش بزرگی دارد." "این دستگاه قدرت مند ترین و کاراترین دستگاه در بین تمامی دستگاه های iOS ایست."

.

“با صفحه نمایش بزرگتر برنامه های تلویزیونی و فیلم هایی که می بینید بیشتر حالت سینمایی به شما القا می کند، همچنین بازی کردن را هیجان انگیز تر می کند.”

“کیبوردی که برای آن وجود دارد می تواند هر کاری انجام دهد، مثل استفاده به عنوان یک آلت موسیقی” “ویژگی چند وظیفگی در iOS 9 با در نظر داشتن آیپد پرو طراحی شده است.” صفحه نمایش این آیپد پرو 12.9 اینچ بوده و رزولوشن آن 2732 در 2048 پیکسل می باشد.

"با صفحه نمایش بزرگتر برنامه های تلویزیونی و فیلم هایی که می بینید بیشتر حالت سینمایی به شما القا می کند، همچنین بازی کردن را هیجان انگیز تر می کند."  "کیبوردی که برای آن وجود دارد می تواند هر کاری انجام دهد، مثل استفاده به عنوان یک آلت موسیقی" "ویژگی چند وظیفگی در iOS 9 با در نظر داشتن آیپد پرو طراحی شده است." صفحه نمایش این آیپد پرو 12.9 اینچ بوده و رزولوشن آن 2732 در 2048 پیکسل می باشد.

.

اندازه و رزولوشن آن باعث شده تا از یک مک بوک پرو 15 اینچ با صفحه نمایش رتینا، بیشتر پیکسل داشته باشد.

“فیلم دیدن در آن بسیار خارق العاده است. تجربه شگفت انگیزی خواهد بود. صفحه نمایش آن پیشرفته ترین نمایشگری است که تا به حال ساخته ایم.”

اندازه و رزولوشن آن باعث شده تا از یک مک بوک پرو 15 اینچ با صفحه نمایش رتینا، بیشتر پیکسل داشته باشد.  "فیلم دیدن در آن بسیار خارق العاده است. تجربه شگفت انگیزی خواهد بود. صفحه نمایش آن پیشرفته ترین نمایشگری است که تا به حال ساخته ایم."

.

” ما تکنولوژی ای که در مک بوک رتینا خلق کرده بودیم را در آن استفاده کرده ایم.”

شیلر درباره تراشه جدید A9 اپل صحبت می کند. نسل سوم تراشه 64 بیتی، سرعتی دو برابر در عملکرد حافظه

" ما تکنولوژی ای که در مک بوک رتینا خلق کرده بودیم را در آن استفاده کرده ایم."  شیلر درباره تراشه جدید A9 اپل صحبت می کند. نسل سوم تراشه 64 بیتی، سرعتی دو برابر در عملکرد حافظه

.

این تراشه در کلاس سی پی یو های دسکتاپ قرار می گیرد، در زیر تصاویری در رابطه با این تراشه خواهید دید که در رابطه با عملکرد سرعت سی پی یو، پردازنده گرافیکی، سرعت آن نسبت به سایر دستگاه های قابل حمل، طول عمر باتری خواهد بود.

.

“نسبت به آیپد ایر 2 می تواند 3 برابر صدا تولید کند. ضخامت آیپد پرو 6.9 میلی متر و آیپد ایر 6.1 میلی متر خواهد بود.” آیپد پرو 0.71 کیلوگرم است، اولین آیپد 0.7 کیلوگرم وزن داشت.

لوازم جانبی مثل Smart Keyboard برای آیپد پرو موجود می باشد که آن را شبیه به مایکروسافت سرفیس کرده است.

"نسبت به آیپد ایر 2 می تواند 3 برابر صدا تولید کند. ضخامت آیپد پرو 6.9 میلی متر و آیپد ایر 6.1 میلی متر خواهد بود." آیپد پرو 0.71 کیلوگرم است، اولین آیپد 0.7 کیلوگرم وزن داشت.  لوازم جانبی مثل Smart Keyboard برای آیپد پرو موجود می باشد که آن را شبیه به مایکروسافت سرفیس کرده است.

.

“ما خوشحالیم از اینکه لوازم جانبی دیگری به شما معرفی کنیم، مخصوصا برای آیپد پرو”. وسیله ای به اسم قلم اپل (Apple Pencil)، به نوعی می توان گفت همان استایلوس است.

ساعت 10 : ویدیویی در حال پخش می باشد.

“وقتی که شما از قلم استفاده می کند، سیستم دو برابر قبل اسکن می کند.” “می توانید آرام قلم را بر روی صفحه فشار دهید و یا بیشتر فشار دهید تا خطوط پر رنگ تری بکشید.” باتری این قلم استفاده به مدت چند ساعت را می دهد که می توانید آن را از طریق تبدیل لایتنیگی که در آن تعبیه شده است شارژ کنید

.

شیلر درباره مایکروسافت صحبت کرد و صدای جمعیت بلند شد که مبنی بر حضور افرادی از مایکروسافت در این رویداد اپل بود.

Kirk Koenigsbauer، نایب رییس مایکروسافت در بخش مایکروسافت آفیس هم در این جا حضور دارد. (مدیر ارشد اجرایی توییتر هم هست.)

شیلر گفت: “ما بر روی مایکروسافت به بازآفرینی قابلیت ها تمرکز کردیم.” “ما از مایکروسافت آفیس بر روی پلتفرم اپل پشتیبانی می کنیم.”

شیلر درباره مایکروسافت صحبت کرد و صدای جمعیت بلند شد که مبنی بر حضور افرادی از مایکروسافت در این رویداد اپل بود.  Kirk Koenigsbauer، نایب رییس مایکروسافت در بخش مایکروسافت آفیس هم در این جا حضور دارد. (مدیر ارشد اجرایی توییتر هم هست.)  شیلر گفت: "ما بر روی مایکروسافت به بازآفرینی قابلیت ها تمرکز کردیم." "ما از مایکروسافت آفیس بر روی پلتفرم اپل پشتیبانی می کنیم."

.

شیلر درباره برخی اقدامات انجام شده بر روی این ویژگی و همچنین امکان کار اپل پنسل با ورد، اکسل و پاورپوینت اشاره کرد.

شیلر: ادوبی نیز اقدامات شگفت انگیزی بر روی آیپد انجام داده است…، حالا بر روی آیپد پرو، آن ها روی یک برند جدید از مجموعه ای از برنامه ها کار می کنند.”

“من بسیار هیجان زده ایم که به 3 برنامه مختلف ادوبی که بر روی آیپد پرو اجرا می شوند اشاره کنم.”

شیلر درباره برخی اقدامات انجام شده بر روی این ویژگی و همچنین امکان کار اپل پنسل با ورد، اکسل و پاورپوینت اشاره کرد.  شیلر: ادوبی نیز اقدامات شگفت انگیزی بر روی آیپد انجام داده است...، حالا بر روی آیپد پرو، آن ها روی یک برند جدید از مجموعه ای از برنامه ها کار می کنند."  "من بسیار هیجان زده ایم که به 3 برنامه مختلف ادوبی که بر روی آیپد پرو اجرا می شوند اشاره کنم."

.

ساعت 10:12 : ارین والش، رییس بخش طراحی از 3D 4Medical بر روی سن رفت. در زیر تصاویری در زیر مشاهده می کنید که از کارهایی است که می توان با اپل پنسل (قلم اپل) انجام داد.

.

ساعت 10:16 : شیلر دوباره به روی سن آمد. “این پیشرفته ترین آیپدی است که ما ساخته ایم و شما در این تصویر شاهد آن خواهید بود.”

ساعت 10:16 : شیلر دوباره به روی سن آمد. "این پیشرفته ترین آیپدی است که ما ساخته ایم و شما در این تصویر شاهد آن خواهید بود."

.

ساعت 10:17 : شیلر درباره قیمت آن ها صحبت می کند. قیمت آیپد پرو 32 گیگابایت 799 دلار با وای فای و قیمت 128 گیگابایت آن 949 دلار خواهد بود. قلم 99 دلار و اسمارت کیبورد 169 دلار. همگی از نوامبر در دسترس خواهند بود.

.

در تصویر زیر می توانید شاهد قیمت تمامی آیپد های عرضه شده باشید.

در تصویر زیر می توانید شاهد قیمت تمامی آیپد های عرضه شده باشید.

.

ساعت 10:22 : کوک به روی سن بازگشت. “برای معرفی بعدی، دوست دارم در مورد نمایشگر بزرگتری صحبت کنم و اون تلویزیون شماست”

ساعت 10:22 : کوک به روی سن بازگشت. "برای معرفی بعدی، دوست دارم در مورد نمایشگر بزرگتری صحبت کنم و اون تلویزیون شماست"

.

“تلویزیون نقش پررنگی در زندگی ما دارد و موقعیتی را در خانه هایمان رقم خواهد زد که باعث می شود دور هم جمع شده و از لحظاتمان لذت ببریم” “تجربه استفاده از تلویزیون در طول این سال ها تغییر نکرده است.” “امروز ما قصد داریم فکری به حال آن کنیم.”

"تلویزیون نقش پررنگی در زندگی ما دارد و موقعیتی را در خانه هایمان رقم خواهد زد که باعث می شود دور هم جمع شده و از لحظاتمان لذت ببریم" "تجربه استفاده از تلویزیون در طول این سال ها تغییر نکرده است."

.

“ما معتقدیم که آینده تلویزیون برنامه ها هستند”

"ما معتقدیم که آینده تلویزیون برنامه ها هستند"

.

ساعت 10:26 : ویدیویی در حال پخش است. “سیری، به من یک چیز جدید نشون بده”. موزیک ها نیز روی اپل تی وی قرار دارد.

ساعت 10:27 : ویدیو تمام شد و کوک برگشت. ” این همان اپل تی وی جدید است.” ” و ما معتقدیم که این آینده تلویزیون هاست.”

ساعت 10:28 : ادی کو (Eddy Cue) به روی سن آمد. “اپل تی وی روی یک سیستم عامل مدرن ساخته شده است.” با آیفون می تواند مستقیماً تعامل داشته باشد

در بالای ریموت کنترل آن یک صفحه لمسی وجود دارد. “بعضی مواقع شاید دوست داشته باشید با تلویزیون با صدایتان تعامل داشته باشید، پس دکمه سیری را فشار دهید.”

ساعت 10:28 : ادی کو (Eddy Cue) به روی سن آمد. "اپل تی وی روی یک سیستم عامل مدرن ساخته شده است." با آیفون می تواند مستقیماً تعامل داشته باشد  در بالای ریموت کنترل آن یک صفحه لمسی وجود دارد.

.

در طول پخش ویدیو هم می توان از سیری استفاده کرد، مثلا ویدیو را با فرمان صوتی عقب یا جلو برد. به سیری بگویید چه می خواهید، مثلا “سیری، تعدادی فیلم اکشن به من نشان بده”، با سیری می توان پارامترهای گوناگونی را فیلتر قرار داد، مثل نام کارگردان، بازیگر، تاریخ و … . اطلاعات بیشتری راجع به فیلم هم می توانید از آن بگیرید.

.

یک برند سیستم عامل جدید نیز برای تلویزیون معرفی شد به اسم تی وی او اس (tvOS). همچنین برنامه ها و بازی های مختلفی (حتی بازی چند نفره) بر روی اپل تی وی نشان داده شد.

.

ساعت 10:51 : کو گفت: “شما می توانید یک ویدیو زنده مثل یک بازی بیسبال را از طریق آن ببینید، آن را تعاملی کنید، مثلا به آن آمار و جدول و … اضافه کنید.”

ساعت 10:51 : کو گفت: "شما می توانید یک ویدیو زنده مثل یک بازی بیسبال را از طریق آن ببینید، آن را تعاملی کنید، مثلا به آن آمار و جدول و ... اضافه کنید."

.

“توسعه دهندگان می توانند برنامه های یونیورسال بسازند که هم روی آیفون هم آیپد و هم اپل تی وی کار کند”

اپل تی وی در دو مدل در دسترس خواهد بود، مدل 32 گیگابایتی 149 دلار و 64 گیگابایتی 199 دلار قیمت دارد. مشتریان از اکتبر می توانند این را تهیه کنند و تا آخر سال در 180 کشور در دسترس خواهد بود.

.

.

“از ابتدا، آیفون برایمان نوآوری به همراه آورده است که در زندگی مردم بسیار تاثیر گذار بوده اند. به عنوان نتیجه می توان گفت که آیفون دنیا را تغییر داده است.” “چیزی که امروز می خواهیم به شما نشان دهیم واقعا عالی است” “تیم های ما به شدت کار کرده اند تا قابلیت هایی را ارائه دهیم تا در زندگی هایمان به معنای واقعی معنادار باشد.”

"از ابتدا، آیفون برایمان نوآوری به همراه آورده است که در زندگی مردم بسیار تاثیر گذار بوده اند. به عنوان نتیجه می توان گفت که آیفون دنیا را تغییر داده است." "چیزی که امروز می خواهیم به شما نشان دهیم واقعا عالی است" "تیم های ما به شدت کار کرده اند تا قابلیت هایی را ارائه دهیم تا در زندگی هایمان به معنای واقعی معنادار باشد."

.

“آیفون هایی که مشاهده می کنید، پیشرفته ترین آیفون هایی است که تا الان وجود داشته اند، در واقع آن ها پیشرفته ترین گوشی هایی است که در جهان موجود می باشند.”

ساعت 10:57 : فیل شیلر به روی سن آمد.

رنگ های نهایی این هاست: نقره ای، طلایی، خاکستری و رنگ رز طلایی. آیفون 6S صفحه نمایشی 4.7 اینچی و آیفون 6S پلاس 5.5 اینچ خواهد بود.

رنگ های نهایی این هاست: نقره ای، طلایی، خاکستری و رنگ رز طلایی. آیفون 6S صفحه نمایشی 4.7 اینچی و آیفون 6S پلاس 5.5 اینچ خواهد بود.

.

“صفحه نمایش ها توسط یک برند گلس جدید پوشیده شده اند، قوی ترین های موجود در صنعت” “شاید یکی از مهم ترین ویژگی هایی که آیفون به جهان معرفی کرده است ویژگی مالتی تاچ (چند لمسی) است.”

"صفحه نمایش ها توسط یک برند گلس جدید پوشیده شده اند، قوی ترین های موجود در صنعت" "شاید یکی از مهم ترین ویژگی هایی که آیفون به جهان معرفی کرده است ویژگی مالتی تاچ (چند لمسی) است." "این واقعا یک تکنولوژی عمیق و پیشرفته است. تیم های ما به شدت کار کردند تا ببینیم چگونه می توانیم مالتی تاچ را به نسل بعدی وارد کنیم." "آن ها واقعا توانستند انجامش دهند. این ویژگی 3D Touch نامیده می شود."

.

“این واقعا یک تکنولوژی عمیق و پیشرفته است. تیم ما به شدت بر روی اینکه چگونه می توان مالتی تاچ را به نسل بعدی بیاوریم، کار کرده است.” “آن ها واقعا توانستند انجامش دهند. ما آن را 3D Touch می نامیم.”

دوباره یک ویدیو پخش شد.

ساعت 11 : “با آیفون و مالتی تاچ، ما یک راه کاملا جدید برای تعامل با تکنولوژی معرفی کردیم” “با آیفون 6S و 6S پلاس ما یک راه تعاملی جدید معرفی کرده و همچنین ابعاد جدیدی را به تجربه کار با آیفون ارائه داده ایم.”

“این امر توسط تکنولوژی ای که آن را 3D Touch می نامیم میسر شده است. این نسل جدید مالتی تاچ خواهد بود. برای اولین بار در کنار تشخیص حرکاتی و تعاملی که با آن آشنایی داریم، حال فشار نیز تشخیص داده می شود.”

"این امر توسط تکنولوژی ای که آن را 3D Touch می نامیم میسر شده است. این نسل جدید مالتی تاچ خواهد بود. برای اولین بار در کنار تشخیص حرکاتی و تعاملی که با آن آشنایی داریم، حال فشار نیز تشخیص داده می شود."

.

“در حالی که استفاده از 3D Touch بسیار آسان می باشد اما مهندسی های انجام شده در پشت آن بسیار پیشرفته است.”

ساعت 11:02 : شیلر درباره تکنولوژی های استفاده شده و همچنین اجبار به ساخت یک سطح دقیق تر از بازخورد هپتیک (لمسی) صحبت می کند.

.

“این با تمام تجربیاتی که با گوشی های هوشمند داشته اید متفاوت است.” شیلر می خواهد که از 3D Touch را در عمل به حضار نشان دهد. به طور مثال با برنامه ایمیل کار می کند.

“البته 3D Touch در درون تمام برنامه هایی که بیشتر از آن ها استفاده می کنید نیز کار می کند.” “یکی از اتفاقات جالبی که با 3D Touch قابل اجراست این است که بدون اینکه برنامه ها را باز کنید می توانید با آن ها تعاملاتی داشته باشید.” شیلر با برنامه هایی نظیر موزیک و دوربین، مپ، فیس بوک، اینستاگرام و … کار کرد و مثال هایی از نحوه کار با آن ها به همراه این تکنولوژی جدید زد.

“مهم نیست که چه کاری دوست دارید که با آیفونتان انجام دهید، 3D Touch آن را برای شما بهتر از گذشته می کند. من فکر می کنم که شما عاشقش خواهید شد.”

شیلر گفت: “درون آیفون شما، سریع ترین تراشه ای که ما تا به ساخته ایم قرار داده ایم، A9. تراشه نسل سوم 64 بیتی. ساختار ترانزیستور جدیدی که آن را سریع تر کرده و باعث شده در مصرف انرژی نیز بهتر عمل کند.”

شیلر گفت: "درون آیفون شما، سریع ترین تراشه ای که ما تا به ساخته ایم قرار داده ایم، A9. تراشه نسل سوم 64 بیتی. ساختار ترانزیستور جدیدی که آن را سریع تر کرده و باعث شده در مصرف انرژی نیز بهتر عمل کند."

.

“این تراشه در عملکرد بهبود فوق العاده ای داشته است. 70 درصد سریع تر از A8 در تسک های سی پی یو و در وظایف پردازنده گرافیکی نیز 90 درصد سریعتر.”

.

ساعت 11:10 : اندی وافر از PixelToys برای ارائه یک دمو به روی سن آمد و برای حضار بازی Warhammer Freebalde را به نمایش گذاشت.

ساعت 11:10 : اندی وافر از PixelToys برای ارائه یک دمو به روی سن آمد و برای حضار بازی Warhammer Freebalde را به نمایش گذاشت.

.

“3D Touch همچنین جابه جایی بین برنامه ها را نیز آسان تر می کند.”

ساعت 11:13 : دمو تمام شد و شیلر دوباره روی سن آمد. “پیشرفته ترین تراشه موجود بر روی یک گوشی هوشمند” “ما همچنین برای اولین بار کمک پردازنده حرکتی M9 را نیز مستقیماً بر روی این تراشه ساخته ایم… و از آن جایی که اذغام شده است می تواند همواره فعال باشد”

ساعت 11:13 : دمو تمام شد و شیلر دوباره روی سن آمد. "پیشرفته ترین تراشه موجود بر روی یک گوشی هوشمند" "ما همچنین برای اولین بار کمک پردازنده حرکتی M9 را نیز مستقیماً بر روی این تراشه ساخته ایم... و از آن جایی که اذغام شده است می تواند همواره فعال باشد"

.

شیلر ویژگی های جدید دیگر را نام می برد. “ویژگی هی سیری (Hey Siri) جدید.” “سنسور نسل دوم و جدید تاچ آی دی جدید” “شاید یکی از ویژگی های آیفون که ما بیش از بقیه عاشقش باشیم، دوربین آن باشد.” “این یک دوربین iSight کاملا جدید است. 12 مگاپیکسلی و 50 درصد پیکسل بیشتر نسبت به قبل” “50 درصد پیکسل بیشتر، 50 درصد تمرکز پیکسلی بیشتر و بنابراین اتو فوکوس سریعتر”

.

“بنابراین ویدیو های 4K چه می شود، درجه بیشتری از جزئیات”. لازم به ذکر است که اپل درباره 4K در اپل تی وی اشاره ای نکرد اما اینجا اعلام کرد که آیفون 6S می تواند ویدیو های 4K ضبط کند.

“همان طور که می دانید، در پشت دستگاه و به همراه دوربین های iSight، ما یک فلش عالی داریم، فلش TrueTone.” “ما می خواستیم تا این تکنولوژی را به جلوی گوشی و برای دوربین FaceTime نیز فراهم کنیم.”

"همان طور که می دانید، در پشت دستگاه و به همراه دوربین های iSight، ما یک فلش عالی داریم، فلش TrueTone." "ما می خواستیم تا این تکنولوژی را به جلوی گوشی و برای دوربین FaceTime نیز فراهم کنیم."

.

” ما تصمیم گرفتیم تا از صفحه نمایش رتینا استفاده کنیم تا بتوانیم یک فلش TrueTone ارائه دهیم.” “این واقعا یک مهندسی فوق العاده از تیم بود” “ما آن را مهندسی کرده و ساختیم بنابراین این می تواند 3 برابر روشن تر باشد حتی در نور کم” (صفحه نمایش گوشی می تواند حکم یک فلش را برای دوربین جلو داشته باشد)

" ما تصمیم گرفتیم تا از صفحه نمایش رتینا استفاده کنیم تا بتوانیم یک فلش TrueTone ارائه دهیم." "این واقعا یک مهندسی فوق العاده از تیم بود" "ما آن را مهندسی کرده و ساختیم بنابراین این می تواند 3 برابر روشن تر باشد حتی در نور کم" (صفحه نمایش گوشی می تواند حکم یک فلش را برای دوربین جلو داشته باشد)

.

“شما عاشق عکس گرفتن با آن خواهید شد” شیلر درباره تصاویر زنده نیز صحبت کرد و اشاره کرد که تیم دوربین در طول سال ها تلاش، کار های بزرگی انجام داده اند. او نشان داد که با استفاده از 3D Touch و فشار بیشتر بر روی صفحه، چگونه می توان یک عکس را به تصویر زنده تبدیل کرد، به فرمت GIF و یا چیزی شبیه به یک ویدیو.

“این ها هنوز عکس هستند، آن ها ویدیو نیستند، بلکه عکس هایی 12 مگاپیکسلی با کیفیت بالا می باشند… اما ما لحظات عکس گرفتن را توسعه داده ایم به لحظه ای قبل و بعد از آنکه عکس می گیرید.”

"این ها هنوز عکس هستند، آن ها ویدیو نیستند، بلکه عکس هایی 12 مگاپیکسلی با کیفیت بالا می باشند... اما ما لحظات عکس گرفتن را توسعه داده ایم به لحظه ای قبل و بعد از آنکه عکس می گیرید."

.

ساعت 11:25 : “با اپل واچ نیز می توانید از یک تصویر زنده را همانطور که واچ فیس های جدید را ست می کنید، استفاده نمایید… این واقعا شگفت انگیز است.”

"با اپل واچ نیز می توانید از یک تصویر زنده را همانطور که واچ فیس های جدید را ست می کنید، استفاده نمایید... این واقعا شگفت انگیز است."

.

“ما همچنین پیشرفت های فوق العاده ای نیز در وایرلس داده ایم. LTE به LTE پیشرفته ارتقا یافته که دو برابر سریع تر است، تا 23 باند که نسبت به هر گوشی هوشمند دیگری بیشتر است” “وای فای نیز سریع تر شده است، تا 2 برابر سریع تر”

"ما همچنین پیشرفت های فوق العاده ای نیز در وایرلس داده ایم. LTE به LTE پیشرفته ارتقا یافته که دو برابر سریع تر است، تا 23 باند که نسبت به هر گوشی هوشمند دیگری بیشتر است" "وای فای نیز سریع تر شده است، تا 2 برابر سریع تر"

.

در تصویر زیر می توانید در یک نگاه شاهد ارتقا های موجود در آیفون 6S و 6S پلاس باشید.

در تصویر زیر می توانید در یک نگاه شاهد ارتقا های موجود در آیفون 6S و 6S پلاس باشید.

.

در تصویر زیر نیز می توانید قیمت خرید اقساطی 24 ماهه آن را مشاهده نمایید.

در تصویر زیر نیز می توانید قیمت خرید اقساطی 24 ماهه آن را مشاهده نمایید.

.

پیش فروش این آیفون های جدید 12 سپتامبر (21 شهریور) خواهد بود.

پیش فروش این آیفون های جدید 12 سپتامبر (21 شهریور) خواهد بود.

.

این گوشی های آیفون با 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی در iCloud همراه خواهند بود که در صورت ارتقا به فضاهای بیشتر باید هزینه بیشتری پرداخت کرد. 50 گیگابایت برای 99 سنت در ماه، 200 گیگابایت برای 2.99 دلار در ماه، 1 ترابایت برای 9.99 دلار در ماه. نصف مبلغی که در گذشته وجود داشت.

پیش فروش این آیفون های جدید 12 سپتامبر (21 شهریور) خواهد بود.

.

ساعت 11:31 : کوک به روی صحنه بازگشت.  “این آیفون های جدید واقعا پیشرفته ترین آیفون هایی است که ما تاکنون ساخته ایم.”

ساعت 11:32 : یک تبلیغ جدید درباره آیفون جدید به نمایش درامد

ساعت 11:33 : کوک دوباره روی سن آمد. “روز بزرگی برای ما بود. همه مدل های جدید و بند های جدید برای اپل واچ به همراه واچ او اس 2 با قابلیت های جدید و برنامه های بومی درست بر روی مچ دست شما”

“یک آیپد جدید بزرگ تر و قدرتمند تر”

“آینده تلویزیون، اپل تی وی”

“و پیشرفته ترین آیفونی که ما تاکنون خلق کرده ایم و پیشرفته ترین در جهان، آیفون 6S و 6S پلاس”

ساعت 11:34 : همه کارمندان ایستادند، خیلی از آن ها از حضار هستند

کوک گفت: “قبل از اینکه این جا را ترک کنیم، از آن جایی که ما در یک محل افسانه ای موسیقی هستیم، فکر کردیم که این تنها در صورتی مناسب خواهد بود که با هنرمندان پرشور موسیقی کار را تمام کنیم.” “یکی از گروه های مورد علاقه من اینجاست، آن ها به تازگی تور جهان را تمام کرده اند”

ساعت 11:35 : گروه OneRepublic به روی سن آمد و برنامه خود را اجرا کردند.

کوک گفت: "قبل از اینکه این جا را ترک کنیم، از آن جایی که ما در یک محل افسانه ای موسیقی هستیم، فکر کردیم که این تنها در صورتی مناسب خواهد بود که با هنرمندان پرشور موسیقی کار را تمام کنیم." "یکی از گروه های مورد علاقه من اینجاست، آن ها به تازگی تور جهان را تمام کرده اند"   ساعت 11:35 : گروه OneRepublic به روی سن آمد و برنامه خود را اجرا کردند.

.

ساعت 11:44 : گروه OneRepublic دومین آهنگ خود را نیز شروع کردند. آن ها به شوخی گفتند که تا همین 10 دقیقه پیش نمی دانستند که باید برنامه اجرا کنند. (همان طور که می دانید قرار بود خواننده معروف آمریکایی، تیلور سوئیفت اجرا داشته باشد که کنسل شد)

ساعت 11:49 : OneRepublic با سومین آهنگ خود، به کارش خاتمه داد

تیم کوک اشاره ای کرد که مطمئن شوید که به محل هدفون هم سر می زنید. به نظر می رسد که هدفون جدیدی هم در کار باشد.

.

رویداد به کار خود خاتمه داد. امیدواریم که توانسته باشیم همه چیز را به خوبی پوشش دهیم و البته بابت تاخیر چند دقیقه ای که در پوشش زنده مان اتفاق افتاد نیز عذر خواهی می کنیم. البته لازم به ذکر است که سعی داریم تمامی اخبار مربوط به رویداد اختصاصی اپل را تمام و کمال در اختیارتان قرار دهیم، پس باز هم با تکرا همراه باشید.

نظرتان را درباره این رویداد ما با در جریان بگذارید…

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر