;
coinex

اندروید پی امروز راه اندازی می شود

اندروید پی. امروز، دسترسی به اندروید پی (Android Pay) بر روی دستگاه های اندرویدی در همه جا آغاز خواهد شد.

امروز، دسترسی به اندروید پی (Android Pay) بر روی دستگاه های اندرویدی در همه جا آغاز خواهد شد.

اندروید پی که یک نوع از گوگل والت (Google Wallet) با نام تجاری تغییر داده شده می باشد، سیستمی است که دستگاه های گوگل، پول شما را از منابع مختلفی مدیریت می کنند و به شما این امکان را می دهند که برای پرداخت اقلام خریداری شده از هر دو حالت دنیای فیزیکی و دنیای مجازی بهره مند شوید. در حال حاضر با سیستم هایی مانند اپل پی (Apple Pay) و سامسونگ پی (Samsung Pay)، گوگل این نام را تغییر داد.

امروز دو برنامه ی مختلف برای گوگل والت / اندروید پی وجود دارد. والت جایی است که شما پول خود را نگه می دارید و پی چیزی است که برای پرداخت، از آن استفاده می کنید.

توجه: اندروید پی تاکنون بر روی تعداد محدودی از گوشی های هوشمند تست شده در دسترس بوده و ممکن است که بروزرسانی آن تا چند هفته ی آینده برای شما در دسترس نباشد.

امروز دو برنامه ی مختلف برای گوگل والت / اندروی پی وجود دارد. والت جایی است که شما پول خود را نگه می دارید و پی چیزی است که برای پرداخت از آن استفاده می کنید.

برای دریافت اندورید پی لازم است که برنامه ی گوگل والت را دانلود کنید. این یک چیز عجیب و غریب است که باید آن را انجام دهید.

شما می بایستی این نسخه ی “قدیمی” از برنامه ی گوگل والت را دانلود کنید چون گوگل تا چند هفته ی دیگر آن را به اندروید پی تبدیل می کند.

شما می توانید همچنین گوگل والت “جدید” را دانلود کنید.

این گوگل والت دارای یک آیکون تا حدودی متفاوت می باشد و به شما اجازه می دهد که پول خود را در سیستم "گوگل والت" (Google Wallet) در کارهایی مانند ارسال پول به و یا دریافت آن از کارت، حساب بانکی، یا موجودی دیجیتالی مدیریت کنید.

این گوگل والت “جدید” دارای یک آیکون تا حدودی متفاوت می باشد و به شما اجازه می دهد که پول خود را در سیستم “گوگل والت” (Google Wallet) برای کارهایی مانند ارسال پول به، و یا دریافت آن از کارت، حساب بانکی، یا موجودی دیجیتالی مدیریت کنید.

اندروید پی، وظایف “تپ و پرداخت” (tap & pay) شما را مدیریت می کند.

اندروید پی همچنین کارت های هدیه و کارت های فروشگاه شما را مدیریت می کند. قابلیت “تپ و پرداخت” اندروید پی از پول مدیریت شده به وسیله ی گوگل والت شما استفاده می کند.

.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر