;
coinex

تیزر وان‌ پلاس بیان می کند که محصولی لوکس در راه است

تیزر وان‌پلاس بیان می کند که محصولی لوکس در راه است

شرکت چینی وان پلاس توسط کارل پی و پیته لی در سال ۲۰۱۳ بنیان گزاری شده است، این شرکت تا کنون دو نسل گوسی هومند معرفی کرده است، ماه گذشته، کارل پی، مدیرعامل این شرکت، اعلام کرد که سومین گوشی‌ هوشمند این شرکت پیش از پایان سال جاری، احتمالا در ایام کریسمس، منتشر خواهد شد. اما به تازگی در صفحه‌ی گوگل پلاس این شرکت، تیزری منتشر شده است، ولی به نظر نمی رسد که محصول تبلیغ شده یک گوشی باشد. با اینکه که تصویر منتشر شده واضح نیست، در نمای نزدیک تصویر می توان چیزی دید که به نظر می آید چرم باشد.

پایین تصویر، نوشته شده است: “A bit of welcome luxury”، ممکن است این تبلیغی برای کاور پشتی SwapStyle چرمی وان پلاس 2 باشد. در حال حاضر نیز کاورهای SwapStyle برای گوشی هایی وجود دارند که به قیمت 26.99 دلار به فروش می رسند.

در صفحه گوگل پلاس شرکت وان پلاس نوشته شده است که “یک محصول لوکس برای وان پلاس در راه است”. خب این محصول چیست؟ به نظر می رسد پاسخ آن کاور های پشتی چرمی لوکس وان پلاس 2 باشد. قبلا هم شایعه شده بود که این مواد به نسل دوم گوشی های وان پلاس وارد خواهند شد. حال باید منتظر معرفی رسمی این کاور ها و اعلام قیمت بمانیم.

در نمای نزدیک تصویر می توان چیزی دید که به نظر می آید چرم باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر