;
coinex

رندر های گوشی شیائومی می نوت 2 وجود دوربین دوگانه، ناهنجاری های نازک و یک اسکنر اثر انگشت را نشان می دهد

در صفحه ای از وبیو(webio)، دو رندر به چشم می خورد که منتسب به فبلت شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) می باشند، با نگاهی به تصاویر، به نظر می رسد که یک دکمه فیزیکی اصلی وجود خواهد داشت که به احتمال زیاد به عنوان یک اسکنر اثر انگشت استفاده می شود. حدس و گمان این است که این اسکنر اثر انگشت می تواند، تکنولوژی شناسایی بیومتریک Sense ID Ultra-Sonic کوالکام باشد، که در ماه مارس پرده برداری شد.

در تصویری که جلوی دستگاه را نشان می دهد، شکاف نازک می نوت 2، مشخص است. همچنین تصویری که پشت می نوت 2 را نشان می دهد، وجود دوربین دوگانه آن را تصریح می کند.

با توجه به آخرین شایعات می نوت 2 شیائومی مجهز به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی، با وضوح QHD 1440 × 2560 می باشد و توسط اسنپدراگون 820 آتی کوالکوم، با پردازنده چهار هسته ای Kryo و پردازنده گرافیکی آدرنو530 آن، کار می کند. رم این فبلت 4 گیگا بایتی و دارای حافظه ذخیره سازی داخلی 32 گیگا بایتی یا 64 گیگا بایتی می باشد.

دوربین عقب می نوت 2 شیائومی 23 مگا پیکسل و دوربین جلوی آن 12مگاپیکسل است، همچنین از وجود باتری 3500 میلی آمپر ساعتی، بهره می برد که با وجود قابلیت شارژ سریع کوالکوم، می تواند سریعا شارژ شود. و البته اندروید 5.1 از پیش نصب شده، به همراه MIUI 7 روی آن اجرا می شود.

هنوز هیچ اطلاعاتی از زمان انتشار این گوشی در دست نیست، البته به گفته منابع به نظر می رسد، به زمانی بستگی دارد که کوالکام چیپ ست اسنپدراگون 820 خود را ارائه دهد. شایعات قبلی دال بر این است که این تراشه در ماه دسامبر در اختیار تولید کنندگان قرار خواهد گرفت.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر