;
coinex

تصدیق ظرفیت رم آیفون 6S ،6S پلاس و آیپد پرو

آخرین آیفون های اپل هم با افزایش رم از 1 گیگا بایت به 2 گیگا بایت از راه رسید البته این کمپانی آیپد پرو را نیز فراموش نکرده و رم آنرا تا 4 گیگا بایت ارتقا داده است ، این اعداد را محیط توسعه برنامه های پلتفرم اپل، Xcode نیز تایید کرده است.

آخرین آیفون های اپل هم با افزایش رم از 1 گیگا بایت به 2 گیگا بایت از راه رسید البته این کمپانی آیپد پرو را نیز فراموش نکرده و رم آنرا تا 4 گیگا بایت ارتقا داده است ، این اعداد را محیط توسعه برنامه های پلتفرم اپل، Xcode نیز تایید کرده است.

“چندان تعجب بر انگیز نیست اما Xcode دو گیگا بایت رم برای 6S و 6S پلاس و 4 گیگا بایت رم برای آیپد پرو را تایید کرده است”، این توییتی بود که در 13 سپتامبر از Hamza Sood دیده شد (او یکی از توسعه دهندگان iOS است که قبلا نیز توییت های خوب و جالبی در مورد آیفون های جدید کرده بود).

"چندان تعجب بر انگیز نیست اما Xcode دو گیگا بایت رم برای 6S و 6S پلاس و 4 گیگا بایت رم برای آیپد پرو را تایید کرده است"، این توییتی بود که در 13 سپتامبر از Hamza Sood دیده شد (او یکی از توسعه دهندگان iOS است که قبلا نیز توییت های خوب و جالبی در مورد آیفون های جدید کرده بود).

اپل از سال 2012 که آیفون 5 را با 1 گیگا بایت رم معرفی کرده بود تا به امروز تغییری در این ظرفیت رم نداده بود، اما دیگر زمان ارتقا به رم بالاتر رسیده بود، زیرا با برنامه هایی که جدیداً در حال توسعه می باشند، نیاز به بالا بودن این مشخصه، بیش از پیش به چشم می خورد.

رم، اینکه چه مقدار داده می تواند در یک آن در حافظه دستخوش تغییر قرار گیرد را تعیین می کند، پس طبیعتاً مقدار رم بیشتر بر روی تعداد تب هایی که در سافاری (مرورگر پیشفرض آیفون) می تواند باز شود قبل از این که یک صفحه وب دوباره بارگیری (reload) شود و بسیاری چیزهای دیگر اینچنینی را، تعیین خواهد کرد. در گزارشی از 9To5Mac نیز به این موضوع اشاره شده که طبیعتاً مقدار رم بیشتر، تجربه بهتری از کار با سیستم ارائه می دهد.

در حال حاضر آیفون 6S جدید اپل برای پیش فروش آماده شده و به همین دلیل دانستن این موارد برای کسانی که تمایل به خرید یکی از آن ها را دارند، امری ضروری می باشد.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر