;
coinex

تیم پروژه عینک گوگل اکنون به عنوان ‘Project Aura’ شناخته می شود

تیم پروژه عینک گوگل اکنون به عنوان 'Project Aura' شناخته می شود

بر اساس گفته سایت خبری بیزنس اینسایدر و وال‌استریت ژورنال، گوگل نام جدیدی را برای اعضای تیم ساخت عینک هوشمند خود، تحت عنوان پروژه آئورا ( Project Aura) در نظر گرفته است.
این نام بسیار نزدیک به نام پروژه‌ی آٰرا است. پروژه‌ی آٰرا در واقع نام یکی دیگر از پروژه های در حال توسعه گوگل، با هدف ساخت گوشی‌های هوشمند ماژولار، با استفاده از اجزای قابل تعویض است. ایوی راس ( Ivy Ross) کسی که سال ۲۰۱۴ رهبری ابتکار عینک گوگل را برعهده داشت، اکنون سرپرست تیم آئورا و به عنوان یک نماینده، پاسخگوی تونی فدل، می باشد.

علاوه بر این، منابع اشاره کرده اند که اخیرا گوگل مهندسان، دولوپران و مدیران پروژه بخش سخت افزار پروژه LB126 آمازون را که پیش تر در ماه آگوست، توسط این شرکت خرده فروشی اخراج شده اند، را استخدام کرده است. حتی جالب تر اینکه، این عینک هوشمند تنها هدف پروژه‌ی آئورا نیست، بلکه طبق صفحهات لینکداین آنها، به نظر می رسد، گجت‌های پوشیدنی دیگر نیز در برنامه های آنها جای دارد. با توجه به گفته منابع و برداشت کاملی که از طراحی مجدد پروژه عینک گوگل، می توان داشت، به نظر می رسد، حداقل یک سال تا اتمام آن زمان باقی است. جدا از آن، گوگل در حال تست یک عینک است که در صنایع خاص مانند تولید، تمرکز داشته باشد.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر