;
coinex

ویژگی Mojis جدید اسکایپ، امکان ارسال کلیپ های کوتاه از تلویزیون و لحظات مورد علاقه فیلم شما را فراهم می کند

 ویژگی Mojis جدید اسکایپ، امکان ارسال کلیپ های کوتاه از تلویزیون و لحظات مورد علاقه فیلم شما را فراهم می کند

اگر شما تا به حال، برای بیان احساسات واقعی خود، به دفعات از یک متن ساده و یا شکلک استفاده کرده اید، اسکایپ به تازگی ویژگی های جدیدی را معرفی کرده است که ممکن است به شما در بیان این احساسات کمک کند. حالا وقتی که شما در حال ارسال پیام های متنی به دوستان و خانواده خود، می باشید، می توانید از یک ویژگی جدید به نام Mojis استفاده کنید. Mojis انیمیشن های کوتاهی از کلیپ های محبوب تلویزیونی ویا فیلم ها هستند که به راحتی می توانید آن را به هر کس که می خواهید ارسال کنید. این اساسا مانند ارسال فایل GIF متحرک، است اما با صدا.

برای ارسال یک moji، به سادگی بر روی دکمه شکلک ها درون اسکایپ ضربه بزنید. شما می توانید از طریق فیلم یا فهرست، پیش نمایش این moji آن را در چت دراپ کنید.
تیم اسکایپ می گویند که، برخی از جالب ترین و نمادین ترین لحظات بعضی از بهترین برنامه های تلویزیونی و فیلم های موجود، را دستچین کرده اند. آنها با استودیو یونیورسال، دیزنی ماپت، بی بی سی و استودیوهای دیگر وارد همکاری شده اند تا این Mojis جدید را به پلت فرم خود اضافه کنند. اولین نسخه moji ها از کلیپ های منه نفرت انگیز، bridesmaids، زمین مناسب، پارک ژوراسیک، ماپت ها و بسیاری از انمیشن های دیگر تشکیل شده است. برای به دست آوردن یک دید خوب از اینکه Mojis چه چیزی می توانند ارائه دهد، با مراجعه به لینک منبع، ویدیو مربوطه را مشاهده نمایید.

.

منبع: skype


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر