;
coinex

فیس بوک سیگنال یک ابزار اخبار یاب برای روزنامه نگاران است

فیس بوک سیگنال  یک ابزار اخبار یاب برای روزنامه نگاران است

توییتر برای بسیاری از روزنامه نگاران، یکی از منابعی است که آخرین اخبار و رویدادهای مهم در جهان را بصورت بلادرنگ، داراست. اگر یک داستان کلی وجود داشته باشد، شما معمولا می توانید برای اطلاع از آن، روی آن توییتی که در داخل آن متنی گنجانده شده حساب کنید.  فیس بوک هم به شدت چیزی شبیه این می خواهد، در این راستا امروز این شرکت یک محصول جدید که هدف آن نمایش اینستاگرام و فیس بوک در اخبار مقالاتی است که شما هر روز آن را بخوانید، معرفی کرد و آن را سیگنال، نامید ، آن را به عنوان ابزار گزینشی رایگان برای روزنامه نگارانی که به منبعی برای، جمع آوری و جاسازی محتوای خبری از فیس بوک و اینستاگرام نیاز دارند، ایجاد کرده است. اخبار فرهنگی، سرگرمی، ورزشی، و… همه در یک مکان جمع آوری شده است. ”
سیگنال با نشان دادن همه اخباری که در سراسر شبکه های اجتماعی، وجود دارد، این امکان را فراهم می کند تا آنها را به عنوان پست های عمومی، بررسی کنیم. قابلیت جستجو نیز در آن وجود دارد، و یک بخش جداگانه “مدیران” به تجزیه و تحلیل مردم، در آن واحد اختصاص یافته است. این بخش ستارگان بازیگری، سیاستمداران، نویسندگان، موسیقیدانان، ورزشکاران، و … را کنار هم جمع می کند.
ابزار جدید فیس بوک به گونه ای طراحی شده است که عکس ها و فیلم های مربوط به اینستاگرام را نیز به مراتب آسان تر به نمایش می گذارد. روزنامه نگاران می توانند با تاپیک (هشتگ) و یا محتوای برچسب جغرافیایی در اطراف یک مکان خاص که در آن، اخباری در حال وقوع بوده است، را جستجو نمایند. تمام این مطالب می تواند به عنوان یک ” مجموعه ” برای مرجع بعدی دسته بندی شود. این اولین گام در کمک به روزنامه نگاران برای استفاده موثرتر از فیس بوک و اینستاگرام می باشد، حتی این برنامه می تواند انتقادات و پیشنهادات شما را جمع آوری کند که تا حد امکان برای متخصصان صنعت مفید است.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر