;
coinex

گوگل، اتومبیل جالب بدون سر نشین خود را در شهر آستین مستقر کرده است

گوگل، اتومبیل جالب بدون سر نشین خود را در شهر آستین مستقر کرده است

ماه گذشته ما در یافتیم که گوگل در حال برنامه ریزی برای گسترش پروژه خودرو کوچک بدون سرنشین خود، در شهر آستین، تگزاس است. امروز، این شرکت اعلام کرد که مرحله جدیدی از این پروژه در حال حاضر در جریان می باشد. چند وسیله نقلیه نمونه این شرکت هم اکنون در خیابان های آستین در حال گردش هستند- با یک مسافر شاغل در هیئت مدیره گوگل، که مطمئن شود همه چیز درست اجرا می شود.

در حال حاضر پروژه خودرو خودکار گوگل حدودا بیش از پنج سال است، که در حال توسعه می باشد و  گفتنی است که این اتومبیل های شرکت گوگل بیش از یک میلیون مایل بدون نیاز به کمک یک راننده می توانند حرکت کنند. در حال حاضر در یک کلیپ در رابطه با این ماشین ها، نشان داده شده است که حدود 10000 مایل در هر هفته در خیابان های عمومی آستین و مانتین ویو، کالیفرنیا فعالیت می کنند. اما این شرکت از زمان شروع به آزمایش خودروی بدون سرنشین خود، Lexus SUVs، در آستین، با مشکلات جدیدی مواجه شده است، مانند چراغ های راهنمایی در شهر و جمعیت قابل توجه گوزن های محلی. با این حال، از زمان آغاز این پروژه، این اتومبیل تنها درگیر 16 حادثه بوده که همه آنها جزئی و به گفته گوگل، تقصیر از وسیله نقلیه دیگر بوده است.

همچنین گوگل تعمیمی از مسابقه ” Paint the Town”، را که اولین بار در مونتین ویو انجام شده است، را معرفی کرد. این شرکت از مردم محلی آستین درخواست کرده است که یک نقاشی ارسال کنند، سپس پنج قطعه برتر انتخاب شده را بر روی اتومبیل چاپ می کنند. هنرمندان برنده نیز می توانند سوار این وسایل نقلیه بدون سرنشین شوند. آخرین مهلت 1 نوامبر است .

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر