;
coinex

گوشی جدید میکرومکس با صفحه نمایش 5 اینچی

گوشی جدید میکرومکس با صفحه نمایش 5 اینچی

گوشی جدید میکرومکس که نام آن Bolt Q338 است آخرین ورژن سری Bolt می باشد که در وب سایت رسمی این شرکت معرفی شد. این گوشی نیز جزو گوشی های حد متوسط می باشد و با توجه به گرم شدن رقابت در ساخت گوشی های متوسط، میکرومکس نیز گوشی جدید خود را معرفی کرد تا از این قافله عقب نماند.

صفحه نمایش این گوشی 5 اینچی به همراه رزولوشن 720*1280 خواهد بود. این گوشی از تراشه ی 6580 مدیا تک و پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازش 1.3 گیگاهرتز بهره می برد. رم 1 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 8 گیگابایتی که (البته 3.3 گیگابایت آن در اختیار سیستم عامل است) با قابلیت ارتقا به وسیله ی کارت حافظه تا 32 گیگابایت از ویژگی های حافظه ای گوشی می باشد. دوربین پشت گوشی 8 مگاپیکسل به همراه فلش ال ای دی و ویژگی اتو فوکوس و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل خواهد بود. از دیگر ویژگی های گوشی می توان به باتری 2000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 5.1 آبنبات چوبی، بلوتوث ورژن 4.0، دو سیم کارته بودن و پشتیبانی از ارتباطات 3G از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد.

این گوشی برنامه های پیش نصب شده ی Amazon Kindle، Amazon Shopping، App Center، Chaatz، Clean Master را به همراه دارد.

گوشی Bolt Q338 میکرومکس در رنگ های سفید و مشکی و به قیمت حدوداً 98 دلار عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که این گوشی در اواخر همین ماه عرضه شود.

.

منبع: fonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر