;
coinex

تبلت LG G Pad II 10.1 در کره جنوبی عرضه شد

اگر خاطرتان باشد گفتیم که ال جی در خلال نمایشگاه IFA برلین، تبلت LG G Pad II 10.1 خود را معرفی کرد. حال این تبلت پیش از آمریکا، در کره جنوبی انتشار یافته است، به احتمال بسیار زیاد این تبلت در اواخر این ماه میلادی (سپتامبر) در آمریکا نیز عرضه خواهد شد.

اگر خاطرتان باشد گفتیم که ال جی در خلال نمایشگاه IFA برلین، تبلت LG G Pad II 10.1 خود را معرفی کرد. حال این تبلت پیش از آمریکا، در کره جنوبی انتشار یافته است، به احتمال بسیار زیاد این تبلت در اواخر این ماه میلادی (سپتامبر) در آمریکا نیز عرضه خواهد شد.

این تبلت به همراه خود رزولوشن 1200 در 1920 را عرضه خواهد داشت که تراکم پیکسلی 224ppi را برایش به ارمغان می آورد. ال جی گفته است که این تبلت نسبت به سایر تبلت های هم اندازه خود، از اندازه قاب کمتری برخوردار است که همین امر می تواند LG G Pad II 10.1 را نسبت به رقبایش برتر جلوه دهد.

اگر بخواهیم کمی از جزئیات سخت افزاری این تبلت صحبت کنیم در ابتدا نظرمان به چیپست اسنپدراگون 800 جلب خواهد شد. این چیپست یک پردازنده مرکزی با قدرت 2.26 گیگاهرتز و همچنین پردازنده مرکزی آدرنو 330 را به همراه خود خواهد آورد. 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز از دیگر مشخصات این تبلت ال جی است. کسانی که به دنبال حافظه اضافی می گردند نیز می توانند بر روی این دستگاه یک اسلات میکرو اس دی با ظرفیت 2 ترابایت را شاهد باشند. همچنین نباید از 100 گیگابایت فضای رایگان ابری وان درایو نیز که به همراه این تبلت به خریداران تعلق می گیرد غافل شد.

یک دوربین 5 مگاپیکسلی زینت بخش پشت این تبلت می باشد و در جلوی آن نیز یک دوربین 2 مگاپیکسلی کار شده است. یک باتری 7400 میلی آمپری انرژی مورد نیاز تبلت LG G Pad II 10.1 را تامین می کند و اندروید 5.1.1 نیز از پیش بر روی آن نصب شده است.

چندین ویژگی مختص ال جی نیز در این تبلت به کار رفته است که از جمله آن ها می توان به حالت مطالعه (Reader Mode) اشاره کرد – این حالت باعث از بین رفتن رنگ آبی از نور پس زمینه صفحه نمایش آن خواهد شد که این امر باعث می شود که مطالعه کتاب ها خستگی کمتری را به چشمانتان تحمیل کند. پنجره دوگانه (Dual Window) دو اپلیکیشن را در کنار یکدیگر باز می کند که بدین وسیله بهره وری را افزایش می دهد و همچنین Quick Memo+ که به شما اجازه می دهد یک یادداشت (مِمو) نوشته و آن را برای دیگران به اشتراک بگذارید. برای آن هایی که قصد دارند این تبلت را برای کارشان مورد استفاده قرار دهند قطعا از شنیدن این که این تبلت برنامه های مایکروسافت آفیس را از پیش نصب شده دارد، خوشحال خواهند شد.

تبلت LG G Pad II 10.1 در دو مدل مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت. یکی از آن ها تنها وای فای را ارائه خواهد داد در صورتی که دیگری، از ارتباطات 4G LTE نیز پشتیبانی می کند. هر دو مدل آن در رنگ برنز درخشان و با قیمت پایه 362 دلار آمریکا عرضه خواهند شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر