;
coinex

سامسونگ استانداردسازی تکنولوژی تلفن همراه 5G را رهبری می کند

سامسونگ  استانداردسازی تکنولوژی تلفن همراه 5G را رهبری می کند

شبکه های 4G LTE هنوز در فرایند انتشار در برخی از کشورها ست، ولی تکنولوژی به دنبال سطح بعدی آن است. کشورهایی مانند ژاپن، آمریکا و چین در حال کار برای تجارت فن آوری تلفن همراه 5G و ایجاد سلطه خود در بازار هستند، اما پیشرفت آنها کند بوده است. سامسونگ هم نقش محوری در این فن آوری دارد. او یک چشم انداز از سیستم ارتباطی تلفن همراه 5G به یک سازمان خصوصی که مجموعه ای استانداردهای جهانی فناوری های مخابراتی است، پیشنهاد داد.

هفته گذشته سامسونگ پروپوزال پیشنهادی خود را در کارگاه آموزشی 3GPP RAN 5G که در فینیکس، آریزونا واقع است، ایجاد کرد. برای کسانی که اطلاعاتی در مورد 3GPP ندارند، باید بگوییم که در واقع این یک سازمان خصوصی است که در مورد استانداردهای فنی و ارائه دهندگان عمده ارتباطات و شرکت های تجهیزات تلفن همراه سراسر جهان، تصمیم می گیرد. این کارگاه خاص توسط برخی از مقامات از 500 صنعت از جمله مقاماتی از 60 حامل تلفن همراه اداره می شود.

یک برنامه استاندارد مرحله به مرحله برای راه اندازی اولین استاندارد، برای شبکه های 5G ارائه شده است که شامل فن آوری باندهای فرکانس بالا، بالاتر از 6 گیگاهرتز در سپتامبر 2018 به همراه جدول زمانی، برای مجموعه استاندارد دوم در ماه دسامبر 2019 می باشد. این طرح به سامسونگ الکترونیک محدود نمی شود، بسیاری از شرکت های دیگر مثل نوکیا، کوالکام، اریکسون، شرکت SK تلکام و NTT DoCoMo، توافقی و تعهدی در این پیشنهاد  تشکیل داده اند تا مسیری برای استاندارد سازی موثر فن آوری های ارتباطی تلفن همراه 5Gبا گزینه های خدماتی متعدد ایجاد کنند.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر