;
coinex

هوآوی در حال برنامه ریزی برای یک گوشی هوشمند مجهز قلم است

هوآوی در حال برنامه ریزی برای یک گوشی هوشمند مجهز قلم است

با توجه به رسانه های کره ای، هوآوی در حال تست و توسعه یک گوشی هوشمند بسیار بزرگ جدید، به همراه فناوری قلم خود شرکت می باشد. گفته شده است که هوآوی در حال مذاکره با دو تولید کننده قلم دیجیتال است، که نشان می دهد که این شرکت در حال توسعه گوشی های هوشمندی است که می تواند در آینده، رقیبی برای گلکسی نوت 5 سامسونگ باشد.
ظاهرا، هوآوی به شرکت Wacom نزدیک شده است، این شرکت اس پن (S Pen) را برای سامسونگ تولید کرده است. با این حال، هنوز این دو قادر به رسیدن به توافق نشده اند، که احتمالا دلیل آن وجود برخی از انحصارات مرتبط با فن آوری اس پن بوده است. در حال حاضر هوآوی در حال برنامه ریزی است که رقیب Wacom را در تولید محصولی با قیمت و کیفیت محصولات این شرکت، بیابد.
هیچ گونه اطلاعات دیگری در مورد شرکتی که قرار است این قلم را تولید کند، یا ویژگی های که هوآوی برای این قلم در نظر دارد و یا سخت افزار این گوشی هوشمند، وجود ندارد. البته هوآوی قبلا هم در نظر داشت که یک قلم به محصولات Ascend Mate خود اضافه کند، پس به نظر می رسد ویژگی های این گوشی مجهز به قلم، بسیار نزدیک به گوشی های رده بالای این برند، باشد.
حتی اگر این شایعه درست باشد، ما هنوز هم مطمئن نیستم که آیا هوآوی این قلم را در محصول آینده خود قرار می دهد یا یک برنامه بلند مت دارد. اگر چه، چنین ویژگی در کنار فناوری فورس تاچ که اخیرا آن را در پرچمدار خود، گنجانده است، می تواند قابلیت های جالبی ایجاد کند. همچنین به تازگی شایعه شده است که احتمالا این شرکت در نظر دارد، فن آوری صفحه نمایش خمیده AMOLED سامسونگ، را نیز در یک تلفن هوشمند، که در اوایل سال 2016 منتشر می شود، بکار ببندد.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر