;
coinex

پیش فروش هوآوی میت S به قیمت 469 پوند

هوآوی میت S به قیمت 469 پوند پیش فروش می شود

میت S، آخرین گوشی هوشمند پرچمدار هوآوی، که تا چند هفته آینده، در اروپا عرضه می شود، اکنون پیش فروش می شود. یکی از فروشگاه های اینترنتی خود هوآوی به نام VMall، که ماه گذشته آنر 7 را برای عرضه در بازار های اروپا خریداری کرد – گوشی آنلاک میت S را به قیمت 649 یورو (یا 469 پوند) ارائه می دهد.
این فروشگاه نسخه 32 گیگا بایتی از میت اس را در دو رنگ خاکستری تیتانیومی و کرم روشن (Mystic Champagne)، با تاریخ تحویل 4-5 هفته ای ارائه می دهد. به نظر می رسد که اروپا هیچ یک از گزینه های ذخیره سازی بالاتر را دریافت نخواهد کرد. نه نسخه 64 گیگابایتی و نه نسخه لوکس با قابلیت فورس تاچ 128 گیگابایتی، هیچ کدام در وب این سایت ذکر نشده است، این نشان می دهد که مشتریان اروپایی این نسخه ها را نخواهند داشت.
از مشخصات، میت S می توان به وجود یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی AMOLED، پردازنده هشت هسته ای کیرین 935 و 3 گیگابایت رم اشاره کرد. این گوشی مجهز به دوربین عقب 13مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر نوری و سنسور اثر انگشت در زیر آن، می باشد که با طیف وسیعی از ویژگی های جدید به روز شده است و دوربین جلوی آن دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی، همراه با فلش LED می باشد
هوآوی ادعا می کند که میت S در باریکترین نقطه تنها 2.65 میلی متر، و در ضخیم ترین نقطه، 7.2 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن 156 گرم و اندروید 5.1.1 لالی پاپ با رابط کاربری Emotion UI v3.1 روی این گوشی در حال اجراست.
این گوشی تمام فلزی یک شکاف میکرو اس دی دارد که به شما امکان استفاده از یک از کارت حافظه microSD برای گسترش حافظه ذخیره سازی و یا یک سیم ثانویه برای استفاده از دو سیم کارت به طور همزمان، را فراهم می کند. همچنین دارای باتری 2700 میلی آمپر ساعتی غیر قابل جابه جایی است و در ضمن اولین گوشی هوآوی می باشد که با قابلیت شارژ سریع آمده است.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر