;
coinex

گوشی ZTE ZMAX 2 به قیمت 150 دلار در 25 سپتامبر در AT&T عرضه خواهد شد

گوشی ZTE ZMAX 2 به قیمت 150 دلار در 25 سپتامبر در AT&T عرضه خواهد شد

آیا به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ هستید؟ طبیعاتاً گزینه های زیادی پیش روی شما قرار دارد. اما ZTE ثابت کرده است که یکی از بهترین تولید کنندگان گوشی های با کیفیت خوب و صفحه نمایش بزرگ است. گوشی ZMAX نهایتاً با قیمت زیر 250 دلار عرضه شد و حالا شرکت قصد دارد تا با ZTE ZMAX 2 بازار های آمریکا را تصاحب کند.

با یک نگاه به قسمت بیرونی گوشی می توانیم بفهمیم که طراحی آن بسیار شبیه به نمونه ی قبلی اش است. اما این طراحی شامل بهبود هایی در زیبایی گوشی می باشد. گوشی به نظر براق تر و شیک تر باشد و دارای یک طراحی مینیمالیست در جلوی آن است. پشت گوشی نیز با یک بافت خاصی پوشش داده شده است که به خوش دست تر شدن آن می کند.

اما مشخصات این گوشی چه خواهد بود؟ برای شروع به سراغ قیمت آن می رویم، قیمت ارزان 150 دلاری برای گوشی به نظر مناسب می آید. این قیمت عاملی برای جذاب تر کردن گوشی و پیشی گرفتن از رقیبان خواهد بود. به طور خلاصه ویژگی های گوشی شامل صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت تصویر 720p، سیستم عامل اندروید 5.1 آبنبات چوبی، 2 گیگا بایت رم، 16 گیگا بایت حافظه ی داخلی با قابلیت توسعه از طریق کارت حافظه، دوربین پشت 8 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی و باتری 3000 خواهد بود.

اما متاسفانه تراشه ی مورد استفاده در این گوشی مشخص نیست. تراشه ی مورد استفاده در نمونه ی قبلی آن اسنپدراگون 400 بود. به احتمال زیاد شاهد تراشه ای مشابه با اسنپدراگون 400 در این گوشی خواهیم داد. اما قیمت گوشی پایین تر از قبلی خواهد بود، بنا بر این با اطمینان نمی توان راجع به تراشه مورد استفاده صحبت کرد.

آنچه که راجع به این گوشی قطعی است این است که گوشی ZTE ZMAX 2 در تاریخ جمعه 25 سپتامبر و در AT&T به قیمت 149.99 دلار عرضه خواهد شد.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر