;
coinex

آیا اچ تی سی A9 به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود؟

آیا اچ تی سی A9 به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود؟

عکس جدید منتشر شده که نمای جلوی یک گوشی را نشان می دهد بیانگر این ادعا است که گوشی آینده ی اچ تی سی یعنی اچ تی سی وان A9 یک حس گر اثر انگشت خواهد داشت.

این عکس که در وبسایت فرانسوی FrAndroid منتشر شد نشان دهنده ی یک دستگاه با گوشه های گرد، بدنه ی سفید و لوگوی آشنای HTC بود.

تصویر تار، تشخیص اعتبار تصویر را دشوار می سازد، اما به نظر می رسد که یکی از گوشی های میان رده اچ تی سی می باشد و کاربرانی را هدف قرار داده است که، ویژگی های داخلی قدرتمند در کنار قیمت مناسب مورد انتظار آنهاست.

ما قبلاً شنیده بودیم که اچ تی سی قصد دارد تکنولوژی های روز و ابزار قدرتمندی از جمله یک پردازنده ی 10 هسته ای و 4 گیگابایت رم را در HTC A9 جمع آوری کند.

هر چند که بعضی وبسایت ها ویژگی های نسبتاً پایین تری را از جمله تراشه ی اسنپدراگون 617 به همراه پردازنده ی 8 هسته ای و رم 2 گیگابایتی و دوربین عقب 13 مگاپیکسلی برای آن برشماردند

اگر HTC One A9 به همراه حس گر اثر انگشت بیاید، می تواند نشان گر این باشد که سیستم عامل گوشی اندورید 6 مارشمالو باشد.

اچ تی سی در تاریخ 29 سپتامبر رویدادی را برگزار خواهد کرد و ما امیدواریم که اطلاعات بیشتری راجع به اچ تی سی A9 را شاهد باشیم. حد اقل می توانیم به این امیدوار باشیم که ابهام موجود در سخت افزار مورد استفاده در ساخت گوشی جدید از بین برود.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر