;
coinex

انواع رنگی گوشی اچ تی سی A9 در تصویری فاش شد

گزینه های رنگی  گوشی اچ تی سی A9 در تصویری فاش شد

29 سپتامبر (7 مهر)  یک روز جالب برای طرفداران اندروید است، زمانی که گوگل باید نکسوس 5X و نکسوس P6، را معرفی و همچنین زمانی که انتظار می رود اچ تی سی گوشی هوشمند جدید خود را رونمایی کند.
در ابتدا این گوشی به عنوان HTC Aero شناخته شده بود، ولی مدتی است که فاش شده نام آن اچ تی سی وان A9 یا (HTC One A9) خواهد بود. در حال حاضر، اخبار شایع شده در مورد جزئیات اچ تی سی وان A9 ضد و نقیض هستند، اما آخرین شایعات حاکی از آنند که این گوشی یک گوشی رده بالا نیست. در هر صورت، اکنون به لطف evleaks@، می توانیم نگاهی به انواع رنگی وان A9 داشته باشیم، گزینه های رنگی ارائه شده شامل طلا اسیدی(acid gold)، نقره ای عقیق(opal silver)، گارنت تیره(deep garnet)، خاکستری کربنی(carbon gray)، رز طلایی(rose gold) و چدنی(cast iron) می باشد.
بر اساس گزارشات، ضخامت این گوشی اچ تی سی، 7 میلی متر، می باشد و مجهز به یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل(فول اچ دی)، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 617 کوآلکوم، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی، دوربین جلواولتراپیکسل 4 مگاپیکسلی، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا، و یک باتری 2150 میلی آمپر ساعتی است. باید یک اسکنر اثر انگشت نیز باید وجود داشته باشد، (در دکمه اصلی که در جلوی این گوشی قابل مشاهده است).

گزینه های رنگی ارائه شده گزینه های رنگی ارائه شده گزینه های رنگی ارائه شده

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر