;
coinex

تلفن بزرگ نکسوس هوآوی در چهار رنگ ارائه می شود

تلفن بزرگ نکسوس هوآوی در چهار رنگ ارائه می شود

به نظر می رسد، گوگل و شرکای گوشی های نکسوسش در رویداد این شرکت در هفته آینده سورپرایز زیادی نخواهند داشت. تا کنون تصاویر زیادی از نکسوس 5X ال جی و نکسوس 6P هوآوی دیده شده است، حتی عکس بسته بندی هر دو دستگاه نیز در روزهای اخیر، فاش شد. آخرین عکسی که از گوشی 5.7 اینچی نکسوس 6P هوآوی دیده شده است، نشان می دهد که این دستگاه در چهار رنگ در دسترس می باشد: نقره ای، مشکی، سفید، و طلایی. در تصویر مدل نقره ای و سفید   بسیار مشابه به نظر می رسند، هر چند تفاوت آنها خارج است تصویر قطعا مشهود خواهد بود.
در حال حاضر مدل تمام مشکی آن بیشتر مورد پسند ما قرار گرفته است، چون به طور موثر برآمدگی دوربینی که هوآوی و گوگل طراحی کرده اند را پنهان می کند، به علاوه، کمتر دیده شده که یک گوشی هوشمند فلزی سیاه باشد نه طیفی از رنگ خاکستری. سنسور اثر انگشت آن در قسمت پشتی گوشی و در وسط قرار دارد، جالب است که ببینیم، این موقعیت در مقایسه با رویکرد دکمه اصلی اپل و سامسونگ چگونه عمل می کند.
گوگل داستان کامل گوشی های جدید نکسوس خود را در روز 29 سپتامبر(7 مهر)، بیان می کند، هنوز هم چیزهایی وجود دارند که به بیرون درز نکرده اند.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر