;
coinex

برخی خصوصیات تبلت ZTE Axon در بنچمارک GFXBench مشخص شد

برخی خصوصیات تبلت ZTE Axon در بنچمارک GFXBench مشخص شد

ZTE ظاهراً در حال برنامه ریزی برای ساخت یک تبلت با استفاده از نام تجاری Axon می باشد.  تبلتی با شماره مدل A2016 به تازگی در بنچمارک GFXBench مورد آزمایش قرار گرفت. مدل A2015 یک نمونه ی خاص متفاوت از تولیدات ZTE Axon برای بازار های چینی بوده است، بنا بر این می توانیم فرض کنیم دستگاهی که مورد آزمایش قرار گرفت است یکی از دستگاه های سری Axon بوده است.

این بنچمارک GFXBench بعضی از مشخصات تبلت را نشان داد. برای مثال انتظار می رود تبلت ZTE Axon صفحه نمایش 13.7 اینچی به همراه رزولوشن 1920*1080 داشته باشد که با تراکم پیکسلی 160ppi کار خواهد کرد. این تبلت از تراشه ی سطح بالای اسنپدراگون 810 و پردازنده ی هسته ای با قدرت پردازش 1.9 گیگا هرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 430 بهره می برد. رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه تا 128 گیگا بایت از مشخصات حافظه ای آن هستند. از دیگر ویژگی های تبلت می توان به دوربین پشت و جلوی 7 و 2 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 5.0.2 ، اشاره کرد. همچنین این تبلت از فناوری های 4G LTE و NFC نیز پشتیبانی می کند.

متاسفانه هیچ گونه اخباری راجع به قیمت گوشی وجود ندارد اما نکته ی امیدوار کننده این است که تا معارفه ی رسمی این تبلت توسط ZTE زمان زیادی باقی نمانده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر