;
coinex

دوجی T6 از یک باتری غول 6000 میلی آمپری برای راه اندازی در ماه نوامبر قدرت می گیرد

اگر به دنبال تعویض گوشی خودتان برای داشتن یک گوشی هوشمند با عمر باتری بالا هستید، احتمالا هنوز اسم گوشی دوجی تی 6 (Doogee T6) به گوشتان نخورده است.

اگر به دنبال تعویض گوشی خودتان برای داشتن یک گوشی هوشمند با عمر باتری بالا هستید، احتمالا هنوز اسم گوشی دوجی تی 6 (Doogee T6) به گوشتان نخورده است.

این گوشی که هنوز در مورد کیفیت نمایشگر و رزولوشن آن اطلاعی در دسترس نیست، اما شایعه شده است که چیپست مدل  MediaTek MT6735 آن دارای یک CPU چهار هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-T720 MP2 می باشد و اگر این قضیه صحت داشته باشد، این گوشی دارای تکنولوژی شارژ سریع پمپ اکسپرس (Pump Express) می باشد. اما نکته مهم در فروش این دستگاه که قصد داریم در این گزارش به آن اشاره کنیم، باتری غول 6000 میلی آمپری آن است که این گوشی را برای روزها آماده به خدمت نگه می دارد قبل از آنکه به شارژ مجدد نیاز پیدا کند.

دوجی تی 6، 2 گیگا بایت رم و 16 گیگا بایت حافظه غیر قابل ارتقا خواهد داشت. پشت این گوشی با یک دوربین 8 مگا پیکسلی طراحی شده و در جلوی آن یک دوربین معمولی 2 مگا پیکسلی جهت ویدئو چت و گرفتن عکس های سلفی قرار داده شده است. ضخامت 10.2 میلیمتر، مسلما Doogee T6 را یک گوشی نازک نشان نمی دهد اما برای این موضوع دلیل موجهی دارد و آن وجود باتری غول پیکری است که در درون آن قرار گرفته است. در Doogee T6 اندروید 5.0 بر روی آن پیش نصب شده است و پشت آن با تکنولوژی بی نظیری از رشته های فلزی طراحی شده است.

انتظار می رود که راه اندازی Doogee T6 در ماه نوامبر صورت گیرد و آن را برای تمامی فصل مهم تعطیلات خرید در دسترس قرار دهد. در حالی که هنوز از چند و چون قیمت گذاری آن اطلاعی در دسترس نیست. اما کسانی که با Doogee آشنا هستند انتظار دارند که گوشی مقرون به صرفه ای وارد بازار گردد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر