;
coinex

شارژر بی سیم سریع جدید سامسونگ دارای یک فن داخلی است

 شارژر بی سیم سریع جدید سامسونگ دارای یک فن داخلی است

گلکسی S6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 اولین گوشی های هوشمند در صنعت هستند که به ویژگی شارژ سریع بی سیم، مجهزند، این قابلیت اجازه می دهد تا باتری گوشی از 0 تا 100 درصد تنها در 120 دقیقه شارژ شود، که بسیار سریع تر از شارژ بی سیم است که می تواند در  حالت نرمال، سه ساعت و یا بیشتر یک باتری 3000 میلی آمپری را شارژ کند، اما شارژ سریع بی سیم ویژه سامسونگ برای کار نیاز به همین تکنولوژی شارژر بی سیم دارد.
گروهی از سایت Android Police کشف جالبی در مورد این شارژر جدید دارند، اینکه، دریچه پایین شارژر فقط برای طراحی نیست، آنها برای این تعبیه شده اند که گرما را کاهش دهند. شارژ بی سیم Qi می تواند درجه حرارت را هم در شارژر و هم در دستگاهی که بر روی شارژ غیر سریع شارژ می شود را کاهش دهد (دستگاه های سامسونگ از استاندارد بی سیم PMA نیز پشتیبانی می کنند)، به نظر می رسد نسخه سریع فن آوری شارژ سریع سامسونگ  کمی بیش از حد گرم می شود که برای آن فن در نظر گرفته شده است.
این موضوع جالب است که سامسونگ تکنولوژی شارژ بی سیم را به طور جدی پیگیری می کند. البته، هنوز این عقیده پابرجاست که این دو گوشی باید باتری بزرگتر داشته باشند، اما حداقل شارژ سریع بدون سیم این دستگاه، کمی این مسئله را منعطف می کند.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر