;
coinex

عمر باتری فوق العاده ی آیفون 6 اس پلاس و برابری آن با گلکسی نوت 5

عمر باتری فوق العاده ی آیفون 6 اس و برابری آن با گلکس نوت 5

اپل همیشه بعضی از جزئیات کلیدی آیفون ، از جمله ظرفیت سلول های تامین انرژی، را پنهان  می کند.  اما خوشبختانه با کالبد شکافی و تفکیک کردن اجزای یک دستگاه و خواندن برچسب واقع بر روی آن، به اطلاعاتی از این قبیل، می توان دسترسی پیدا کرد.  با انجام این کار بر روی آیفون 6 اس و تفکیک اجزای آن مشخص شد که باتری آن در مقایسه با نمونه قبلی  165 میلی آمپر فرق دارد و ظرفیت آن 2750 میلی آمپر شده است. طبیعتاً ما انتظار داشتیم که آیفون 6 اس نیز مانند آیفون 6 پلاس همان حدود 6 ساعت عمر باتری داشته باشد.

اما همه ی تصورات ما اشتباه بود. نتیجه ی آیفون 6 اس در بنچمارک اختصاصی باتری قابل توجه بود به طوریکه عمر باتری آن  9 ساعت و 11 دقیقه ثبت شده است. این در حالی است که این عدد معادل با عمر باتری گوشی درخشان سامسونگ یعنی گلکسی نوت 5 است. گلکسی نوت 5 کمی بزرگتر از آیفون 6 اس بوده و باتری آن 3000 میلی آمپری دارد.

این در حالی است که برای حالت استند بای، مدت زمان مکالمه، ویدیو و پخش موسیقی همان اعدادی که برای آیفون 6 اس بود را گزارش داده است.بدیهی است، این اعداد در نمایش بهینه سازی های داخلی که این شرکت انجام داده است، شکست خورده اند.

 

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر