;
coinex

اپل 13 میلیون واحد از آیفون 6S و آیفون 6S پلاس جدید خود را به فروش رسانده است

اپل 13 میلیون واحد از آیفون 6S و آیفون 6S پلاس جدید خود را به فروش رسانده است

در اوایل این ماه، اپل از آیفون 6S و آیفون 6S پلاس پرده برداری کرد. در حالی که هر دو گوشی به نظر شبیه به پیشینیان خود هستند، با این حال یک پک کامل از ویژگی های جدید و بهبود یافته نیز می باشند. این دستگاه های جدید سه روز پیش به طور رسمی به فروش رفت، اگر چه پیش فروش آن قبل تر از این شروع شد، امروز، اپل با آمار فروش این دو آیفون، میزان محبوبیت آنها را نشان داد.
با وجود اینکه تنها تعداد انگشت شماری از بازارهای عرضه در دسترس بودند با این حال، سه روز پس از آغاز فروش، بیش از 13 میلیون از آیفون جدید به فروش رسیده است. از 9 ام اکتبر بیش از 40 کشور دیگر قادر به عرضه این گوشی ها خواهند بود، در واقع بیش از 130 بازار تا پایان امسال گسترش خواهند یافت.
برای مقایسه این آمار ارقام، مایکروسافت در طول سه ماه 8.4 میلیون گوشی لومیا، و بلک بری که به تازگی هم یک گوشی اندرویدی در حال انتشار دارد، در طول سه ماهه اول فقط 800000 گوشی هوشمند به فروش رساند.
در همین حال، iOS 9 هم همچنان روی چند نسل جدید از دستگاه های اپل به روز رسانی شده است که آن هم این شرکت، به نوبه خود، رکورد خوبی داشته است. هفته گذشته 50٪ از دستگاه های واجد شرایط در 72 ساعت اول، به این نسخه ارتقاء یافتند، برای مقایسه، باید بگوییم، در یک سال کامل، آمار نصب سیستم عامل iOS 8 به 87٪ رسیده بود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر