;
coinex

آیفون 7 اپل دارای بدنه‌ ی قوی و ضد آب خواهد بود

آیفون 7 اپل دارای بدنه‌ ی قوی و ضد آب خواهد بود

همانطور که می دانید به تازگی آیفون‌ 6S و آیفون‌ 6S پلاس عرضه‌ی شدند، پس در حال حاضر صحبت از آیفون ۷ شاید مضخک باشد، اما ما می خواهیم اخبار و شایعات منابع را برایتان بازگو کنیم، بنا بر گزارش‌هایی از چین، بدنه آیفون بعدی قوی تر از آلومینویم سری ۷۰۰۰ که اپل در ساختار آیفون‌ 6S و آیفون‌ 6S پلاس بکار برده است، می باشد.
با توجه به اینکه این گزارش از سایت وبیو  می باشد، بهتر است آن را با کمی آب و تاب خبری در نظر بگیرید. در این شایعه این طور آمده است که در بدنه آیفون 7 ماده ای فوق العاده قوی بکار رفته که امکان نفوذ آب به داخل آن هم وجود ندارد و این مجوز را به این گوشی می دهد که به عنوان یک گوشی ضد آب، وارد بازار شود. قبلا تست آب آیفون‌ 6S و آیفون‌ 6S پلاس را که به مدت 60 دقیقه بدون هیچ گونه آسیبی، در زیر آب غوطه ور بودند، را گزارش دادیم، اما تا زمانی که گواهینامه IP اپل، اعلام نشود، نمی توان به آن تست اعتماد کرد.پس فعلا بهتر است، آیفون خود را از مجاورت با آب، محفوظ کنیم.
همین شایعه در ادامه بیان می کند که آیفون ۷ قابلیت دو سیمکارته دارد و حجم تولیدی این گوشی، کم خواهد بود، که این شایعه آخر باعث می شود ما به صحت کل گفته های این گزارش شک کنیم، بدون شک طرفداران آیفون دوست دارند که یک نسخه از آیفون داشته باشند که همانند گلکسی اس ۶ اکتیو باشد، یا مانند سری های اکسپریا Z5 و نسل سوم متو جی موتورولا ضد آب باشد. به هر حال اگر در حال حاضر می خواهید از آیفون خود در یرایر آب محافظت کنید، بهتر است از قاب برای آن استقاده نمایید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر