;
coinex

تصویر سامسونگ گلکسی مگا آن برای اولین بار

تصویر سامسونگ گلکسی مگا آن برای اولین بار

سامسونگ گلکسی مگا آن (Mega on) هفته گذشته توسط مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین مورد تایید، قرار گرفت، این گوشی با شماره مدل SM-G600، به احتمال زیاد در آینده نزدیک به طور رسمی پرده برداری می شود. ولی برای دیدن آن لازم نیست تا آن زمان، صبر کنیم، در حال حاضر می توانیم به لطف همان مرجع صدور گواهینامه چینی، که امروز عکسی از مگا آن منتشر کرد، دید خوبی به دستگاه، داشته باشیم.
همانطور که قبلا گزارش شده است، گلکسی مگا آن یک گوشی هوشمند رده بالا نیست. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 720 × 1280 پیکسل است و ابعاد آن نسبتا بزرگ (151.8 × 77.5 × 8.2 میلی متر) می باشد.
این گلکسی جدید اندروید 5.1 را در حال اجرا دارد و توسط یک پردازنده چهار هسته ای کوالکوم (احتمالا اسنپ دراگون 412) طراحی شده است. ویژگی های دیگر عبارتند اتصال LTE، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی با فلش LED، فضای ذخیره سازی 8 گیگابایتی قابل ارتقا، و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی می باشد. مگا آنی که توسط مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین (با نام مستعار TENAA) مورد تایید واقع شده است، ظاهرا تنها 1 گیگابایت رم، دارد. اما ما شنیده ام که یک نسخه با 1.5 گیگابایت رم نیز ممکن است وجود داشته باشد.
به گزارش سامسونگ در کنار گلکسی مگا آن، این شرکت برای راه اندازی گلکسی گرند آن (Grand On) بزرگ 5 اینچی نیز آماده می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر