;
coinex

نتایج آزمایش عمر باتری گلکسی A8

نتایج آزمایش عمر باتری گلکسی A8

گلکسی A8 جدید ترین وبزرگترین گوشی در سری A با صفحه نمایش 5.7 اینچی با ضخامت 5.5 میلی متری و با مشخصات فلزی شیک می باشد. یکی از ویژگی های شاخص فیزیکی آن نازک بودنش است.

ضخامت باریک سبب این شده است که باتری آن کوچکتر از حد متوسط باشد و ظرفیت باتری 3050 میلی آمپر ساعت شود. همچنین ویژگی غیر قابل جا بجایی باتری سبب می شود تا تعویض آن به راحتی رخ ندهد و موضوع عمر باتری خوب برای گوشی بیش از پیش اهمیت پیدا کند.

باتری رسمی گلکسی A8در حالت اسنتد بای حدود 12.7 روز یعنی 340 ساعت عمر باتری دارد. اما به منظور فهمیدن کامل ظرفیت هایش، باتری مورد آزمایش قرار گرفت.

نتیجه ی انجام این آزمایش به هیچ وجه بد نبود و با زمان 8 ساعت و 49 دقیقه بالا تر از بسیاری از رقیبان اصلی اش قرار گرفت، اما از رسیدن به بهترین عملکرد باتری در بین گوشی های باز ماند. ذکر این نکته ضروری است که انجام این آزمایش به صورتی بوده که اسکریپت به صورت بدون وقفه اجرا می شد و صفحه نمایش آن نیز در طول آزمایش کلاً روشن بود.

در زندگی واقعی، انتظار ما از شارژ باتری گوشی هایمان حتی در شرایط استفاده سنگین از آنها، این است که برای یک روز کامل حفظ شوند. این گوشی به طور معمول حدود یک روز و نیم عمر باتری دارد.

حالت Ultra Power Saving گوشی که از سال 2014 بر روی گوشی ها در دسترس قرار گرفت، به شما اجازه می دهد تاتجربه ی یک گوشی سیاه سفید را داشته باشید و در صورت نیاز و یا حتی در صورت داشتن میزان شارژ تک رقمی، ساعت ها از گوشی خود برای بر قراری تماس استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های باتری این گوشی، بهره مندی از فناوری شارژ سریع می باشد. گلکسی A8 ظرف مدت 2 ساعت و 44 دقیقه میزان شارژ آن از 0 به 100 خواهد رسید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام دوست عزیز
    من گوشیه a8 دارم و نسبتا از باطریش راضیم
    در ضمن این گوشی تکنولوژی شارژ سریع نداره و شما به اشتباه گفتید داره

    پاسخ