;
coinex

گوشی های هوشمند تایزنی سامسونگ برای سازگاری با گیر S2

گوشی های هوشمند تایزنی سامسونگ برای سازگاری با گیر S2

با توجه به یک گزارش جدید، گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل تایزن Z3 سامسونگ، قادر به همگام سازی با ساعت هوشمند سامسونگ گیر S2، هستند،  ساعت هوشمند گیر S2، یک ساعت دایره ای مبتنی بر تایزن است که هم اکنون در بازار ساعت های هوشمند معرفی شده است.
همیشه اندروید در بطن سامسونگ ایستاده بود، تا به تسلط بازار جهانی گوشی های هوشمند، منجر شود، این سیستم عامل تلفن همراه گوگل، همچنان با قدرت در خانواده گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ گسترش یافته است. با وجود این، به نظر می رسد، سامسونگ به آرامی در حال جدا شدن از اندروید و اتخاذ تایزن به جای آن باشد، تایزن یک سیستم عامل متن باز است که سامسونگ با کمک شرکت های دیگر مانند اینتل، هوآوی، وودافون و اسپرینت آن را توسعه داده است.
یکی از بخش هایی که سامسونگ در آن به شدت تایزن را به عنوان یک جایگزین برای اندروید در نظر گرفت، بخش ساعت های هوشمند می باشد. در میان هفت ساعتی که این شرکت تا کنون راه اندازی کرده است، تنها یکی از آنها اندروید ور است. بقیه آنها، از جمله گیر S2 که به تازگی رونمایی شده، با پلت فرم تایزن اجرا می شود.
در بخش گوشی های هوشمند سامسونگ ، تنها Z1 با تایزن کار می کند. با توجه به اینکه فلسفه پشت گوشی رده پایین سامسونگ Z1، یک گوشی بسیار ارزان با هدف بازارهای در حال ظهور در سراسر آسیا، بود، هیچ کس از اینکه Z1 فاقد سازگاری با ساعت های هوشمند تایزنی سامسونگ بود. تعجبی نکرد. اما با گوشی گیر Z3 سامسونگ، به نظر می رسد، این شرکت سودای اهداف بزرگتری را در ذهن داشته باشد.
با توجه به طیف وسیعی از شایعات، گوشی جدید گیر Z3 سامسونگ با مشخصات سخت افزاری بهتری خواهد آمد. اگر این گزارش اخیر قابل استناد باشد، به راحتی می توان گفت سازگاری تایزن با تایزن به عنوان یک نشانه است که این سیستم عامل نه فقط در ساعتها بلکه در گوشی های هوشمند، نیز در حال رشد است. اما در حال حاضر، بازار گوشی های هوشمند به طور کامل توسط iOS و اندروید تحت سلطه، است. باید ببینیم آیا تایزن می تواند تبدیل به یک تهدید برای گوگل و اپل شود یا خیر.
در حال حاضر، روشن نیست آیا ساعت های هوشمند تایزن قبلی سامسونگ نیز با Z3 سازگار خواهند بود، یا خیر. با توجه به اطلاعات قبلی، Z3 سامسونگ در ماه آینده درست در زمانی که ساعت گیر S2 سامسونگ برای خرید در دسترس قرار می گیرد، می آید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوزی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر