;
coinex

اندروید 6 برای گوشی Moto X 2014 به زودی منتشر خواهد شد

اندروید 6 برای گوشی Moto X 2014 به زودی منتشر خواهد شد

نسل دوم گوشی های موتورولا موتو X که در سال 2014 منتشر شده بود و با اندروید 4.4 کیت کت کار می کرد، سرانجام آپدیت اندروید 5.1.1 لالی پاپ را دریافت کرد. حالا خبر های خوبی پیرامون این گوشی وجود دارد و ما شنیده ایم که این گوشی برای در یافت اندروید 6 مارشمالو مورد تایید قرار گرفته است.

موتورولا معمولاً یکی از اولین تولید کنندگانی است که مدتی کوتاه بعد از گوشی های نکسوس، اندروید جدید را برای گوشی هایش منتشر خواهد کرد.

در حالی که انتشار تا ییدیه نشان گر این است که گوشی آپدیت را دریافت خواهد کرد، ما هنوز زمان دقیق انتشار آن را نمی دانیم، اما می دانیم که مراحل نهایی تست و آزمایش را پشت سر می گذارد. اما با در نظر گرفتن این حقیقت که Moto X 2014  اولین گوشی ای بود که بعد از گوشی های نکسوس آپدیت اندورید لالی پاپ را دریافت کرده بود، انتظار می رود که به زودی و با گذشت مدتی کوتاه از عرضه ی مارشمالو برای نکسوس های جدید، این آپدیت را دریافت کند.

این آپدیت ویژگی های جدیدی از قبیل Doza،  Now on Tap و بهبود هایی در کارایی را در بر خواهد داشت. همچنین واسط گرافیکی آن نیز به آنچه که در گوشی های موتورولا مرسوم است نزدیک تر می شود.

.

منبع: fonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر