;
coinex

فیس بوک در نسخه iOS خود تغییراتی ایجاد می کند 

فیس بوک در نسخه iOS، خود تغییراتی ایجاد می کند 

فقط به خاطر اینکه برنامه فیسبوک محبوب ترین برنامه در جهان است، نباید منجر به این شود که دیگر تغییراتی در آن ایجاد نشود و همیشه ثابت بماند.

این برنامه، که بر اساس آخرین بررسی های comScore، محبوب ترین برنامه تلفن همراه است، در صدد است تا تغییراتی در ساختار خود ایجاد کند، که این کار را با نسخه iOS خود شروع کرده است. یکی از این تغییرات امکانی فراهم می کند، تا کاربران یک عکس پروفایل استاتیک را با لوپ ویدئویی جابه جا کنند. علاوه بر این، فضای بیشتری برای تصاویر پروفایل مهیا شده است، که در حال حاضر در مرکز صفحه پروفایل یافت می شود.
تصاویر پروفایل موقتی، اکنون جزء تصاویر اصلی در زمان ست کردن آن قرار می گیرد، کاربران فیس بوک این تصاویر را به طور موقت برای جشن های خاص و یا تعطیلات در بخش پروفایل خود، قرار می دهند که تا قبل از این موقتا تا زمان عوض کردن آن توسط کاربر، قابل مشاهده بود. علاوه بر این، پس از این به روز رسانی، بالای صفحه پروفایل اطلاعاتی در مورد زندگی عضو مورد نظرتان در فیس بوک پیدا می کنید. البته این اطلاعات زندگینامه در صفحه پروفایل، عمیق تر یافت می شوند.
تغییرات در نظر گرفته شده برای این نسخه، به آرامی منتشر می شود، بنابراین اگر شما کاربر iOS برنامه فیس بوک هستید، صبور باشید تا به صورت تدریجی این به روز رسانی ها را دریافت کنید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر