;
coinex

اولین مانیتور با قابلیت شارژر بی سیم سامسونگ

اولین مانیتور با قابلیت شارژر بی سیم سامسونگ

چند ماه پیش در گزارشات شنیدیم که سامسونگ به زودی اولین مانیتور با ویژگی شارژر بی سیم، خود را رونمایی می کند. مدتی بعد این مانیتور 23.6 اینچی به نام SE370 که اولین مانیتور جهان با ویژگی شارژ بی سیم و سازگار با دستگاه های تلفن همراه بود، معرفی شد و اکنون به نظر می رسد که سامسونگ شروع به گرفتن پیش فروش برای این مانیتورکرده است.

SE370 در کنار ویژگی های پیشرفته، روی پایه خود یک شارژر بی سیم نیز دارد تا بتوان با قرار دادن موبایل روی آن، دستگاه موبایل خود را شارژ کرد. منطقه دایره ای شکل شارژ بی سیم طوری گنجانده شده، که کاربر کافی است دستگاه تلفن همراه خود را در آن منطقه قرار دهد، پس از گذاشتن گوشی تلفن همراه در این فضل، اینکه دستگاه موبایل در مکان درستی قرار داده شده است، توسط یک نور LED مشخص می شود، و پس از آن عمل شارژ آغاز می شود.

بدیهی است که این دستگاه برای گوشی های هوشمندی که از ویژگی شارژ بی سیم، پشتیبانی نمی کنند، مانند تلفن های هوشمند یک شرکت خاص، کاربرد ندارد. تمام دستگاه های رده بالای اخیر سامسونگ با ویژگی شارژ بی سیم آمده اند، در حال حاضر این شرکت مانیتور جدید خود را به قیمت 249.99 دلار برای پیش فروش در دسترس قرار داده است .

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر