;
coinex

جنرال موتورز در حال توسعه ی یک برنامه برای بازگشایی در خودرو از طریق مچ دست می باشد

جنرال موتورز. جنرال موتورز در حال توسعه ی یک برنامه برای بازگشایی در خودرو از طریق مچ دست می باشند

جنرال موتورز در حال تست یک برنامه می باشد که کلید بدون مشکلی برای قفل کردن ماشین-حداقل برای آنهایی که دارای اپل واچ می باشند- ایجاد کند. این خودروساز به تازگی در حال تست برنامه ی  اپل واچ می باشد که به صاحبان خودروی GM این امکان را می دهد (با مدل های سازگار)  اتومبیل های خود را با استفاده از ساعتشان قفل و یا قفل ان را باز کنند و همچنین از راه دور استارت بزنند. این اطلاعات توسط Mike Ableson- کسی که در ارائه ی تحلیلگران در دیترویت صحبت کرد- به تفصیل شرح داده شده است.

این اطلاعات از وال استریت ژورنال می آید؛ هیچ اطلاعاتی درباره ی اینکه GM چقدر از مراحل تستش دور می باشد ارائه نشده و یا حتی هیچ جدول بندی زمانی برای اینکه چه موقع ممکن است این برنامه در دسترس قرار بگیرد وجود ندارد. فقط این نکته را می دانیم که این برنامه برای مدل های خاصی در دسترس قرار می گیرد. این موضوع هم مشخص نیست که کدام وسایل نقلیه این را دریافت می کنند.

GM اولین خودروسازی نیست که می خواهد این توانایی کنترل ماشین ها را به صاحبان اپل واچ از طریق مچ دستشان بدهد. ماه گذشته، فورد اعلام کرد که صاحبان اپل واچ می توانند از این پوشیدنی برای کنترل مدل خاصی از وسایل نقلیه ی فورد از برنامه ی MyFord Mobile  استفاده کنند. این برنامه دسترسی  به تعدادی از سیستم ها از جمله سطح شارژ، محدوده ی رانندگی، خلاصه ی سفر، نمره ی رانندگی و … ارائه می دهد.

اوایل این هفته، جنرال موتورز سرویس جدیدش به نام “Let’s Ride NYC” – یک برنامه ی به اشتراک گذاری خودرو که به ساکنان واجد شرایط در ریتز در شهر نیویورک این امکان را می دهد که برای استفاده ی ساعتی و یا روزانه یکی از چندین اتومبیل موجود را رزرو کنند- را معرفی کرد. این ایده برای دارندگان اتومبیلی که دچار درد هستند و قادر به رانندگی نیستند و همینطور برای مواقعی که برای گرفتن تاکسی در آخرین لحظات دچار مشکل می شوید ایده ی خوبی می باشد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر