;
coinex

Tempescope آب و هوا را در یک جعبه شبیه سازی می کند

Tempescope آب و هوا را در یک جعبه شبیه سازی می کند

همیشه مطلع بودن از شرایط جوی برای ما اهمیت دارد و معمولا از طریق برنامه های پیش بینی وضعیت آب و هوایی در گوشی یا کامپیوتر خود، این اطلاعات را بدست می آوریم.

به تازگی یک استارت آپ ژاپنی از طریق جمع آوری پول توسط برنامه تبلیغاتی ایندیگوگو برای ساخت Tempescope اقدام کرده است، Tempescope در واقع یک دستگاه شفاف با طراحی مکعب مستطیل است که از طریق پیش بینی آب و هوایی که برنامه ها در گوشی های هوشمند انجام می دهند، در داخل یک جعبه پلاستیکی روشن باران، رعد و برق، مه و آفتاب را ایجاد می کند. این جعبه را می توان در اتاق نشیمن یا دفتر کار قرار داد و با دیدن واکنش های ایجاد شده در آن از شرایط آب و هوایی مطلع شد و حتی از چیزهایی که به نمایش می گذارد لذت برد. به طور مثال اگر فردا هوا بارانی باشد، نمایش باران را به تصویر می کشند.
شبیه‌سازی “حالت برف” در نسخه آینده Tempescope می آید، در نسخه فعلی، می توان خلق آفتاب، باران، رعد و برق و مه را از طریق همگام سازی با بلوتوث به گوشی های هوشمند اندرویدی یا IOS، مشاهده کرد.
بنا به گزارشات این دستگاه در مرحله نمونه کار است و به استثنای تاخیراتی که به دلیل مسائل مربوط به تولید و یا صدور گواهینامه های بی سیم، بوجود می آید، انتظار می رود تحویل آن در ماه آوریل سال 2016 اتفاق بیفتد. تقریبا قیمت آن از 199 دلار شروع و تا 249 دلار هم موجود می باشد.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر