;
coinex

از شایعه تا واقعیتِ خاموشی های تصادفی آیفون چیست؟!

اگر شما افتخار مالکیت یکی از گوشی های آیفون 6S و یا 6S پلاس را دارید، بابت این موضوع نمی دانم که باید به شما تبریک گفته شود یا نه؟!  گزارش های جدیدی که از خاموش شدن های تصادفی آیفون که به نظر بدون هیچ دلیلی اتفاق می افتد، ناگهان در اینترنت منتشر شد. این اشکال به نظر می رسد که بطور تصادفی رخ می دهد، حتی زمانی که از عمر باتری آن مقدار زیادی باقی مانده است.

اگر شما افتخار مالکیت یکی از گوشی های آیفون 6S و یا 6S پلاس را دارید، بابت این موضوع نمی دانم که باید به شما تبریک گفته شود یا نه؟!

گزارش های جدیدی که از خاموش شدن های تصادفی آیفون که به نظر بدون هیچ دلیلی اتفاق می افتد، ناگهان در اینترنت منتشر شد. این اشکال به نظر می رسد که بطور تصادفی رخ می دهد، حتی زمانی که از عمر باتری آن مقدار زیادی باقی مانده است.

برخی از کاربران نیز گزارش داده اند که احساس گرما در دکمه home آیفون خود می کنند که این مورد بالقوه به موضوع گرمای شدیدی که باعث می شود گوشی ها برای جلوگیری از هر نوع خسارت داخلی خاموش شوند اشاره دارد. در حال حاضر این فقط در حد یک تئوری است و توسط کارشناسان و یا خود اپل هنوز تائید نشده است.

در حال حاضر گزارش ها نشان می دهد تنها راه برای احیا یک خواب برنامه ریزی نشده در آیفون و حفظ قدرت آن، نگه داشتن دکمه home برای مدت زمانی در حدود 10 ثانیه می باشد.

خواه این مشکل کوچکی در iOS 9 باشد یا بزرگ، مسئله نگران کننده تری که باقی می ماند، شاید این باشد که بعضی از ما، از اینکه یک کلاغ را تبدیل به چهل کلاغ کنیم هیچ ابائی نداریم و این موضوعی است که در مورد آن باید اندکی بیشتر تامل کرد. در نهایت شاید اگر خود شرکت اپل درباره این شایعه توضیحاتی بدهد، داستان به خوبی و خوشی به پایان برسد و جایی برای زیاد کردن تعداد کلاغ ها باقی نماند.

.

منبع: stuff


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر