;
coinex

مدیر اچ تی سی گفت که آنها قول انتشار آپدیت امنیتی ماهانه را نمی دهند

مدیر اچ تی سی گفت که آنها قول انتشار آپدیت امنیتی ماهانه را نمی دهند
در حالی که تولید کنندگان گوشی هوشمند نظیر ال جی و سامسونگ به همراه گوگل (برای گوشی های نکسوس اش)، قول فرستادن آپدیت امنیتی را به صورت ماهیانه داده اند، آقای Jackson Mackenize رییس آمریکایی اچ تی سی، دیروز با انتشار یک توئیت اعلام کرد که این آپدیت ها غیر واقعی هستند.

این آپدیت های ماهیانه در مواجهه با مشکل Stagefright می باشند که اولین بار در جولای مورد توجه قرار گرفت. خطر Stagefright برای 95 درصد گوشی های اندروید وجود دارد، هکر ها با ارسال یک پیام چند رسانه ای به راحتی می توانند کنترل دوربین و میکروفون گوشی های اندروید را بدست گیرند و به اطلاعات شخصی دسترسی کامل داشته باشند.
اوایل آگوست بود که سامسونگ اعلام کرد هر ماه آپدیت امنیتی را برای گوشی های اندروید خواهد فرستاد. یک هفته بعد، گوگل نیز گفت که نظیر چنین آپدیت هایی را هر ماه منتشر خواهد کرد. از طرفی گوگل همچنین در اندروید 6 قابلیتی را تعبیه کرده است که زمان دانلود و نصب، آخرین آپدیت امنیتی دستگاهتان را به شما نشان خواهد داد.
در طول تعطیلات آخر هفته، Mackenize در توئیتر توسط تعدادی از دارندگان کنجکاو گوشی های هوشمند تگ شد و از او سوال شد که چرا سامسونگ و ال جی قول داده اند که ماهیانه این آپدیت را ارسال کنند ولی اچ تی سی چنین کاری را انجام نمی دهد. Mackenize در پاسخ به آنها گفت که زمان بندی این آپدیت ها غیر واقعی است و شرکت تمایلی به دادن وعده های غیر واقعی ندارد.
با تمام این صحبت ها راجع به امنیت اندروید گوشی های بلک بری ،  باید بگوییم که john Chen مدیر عامل بلک بری در اواخر ماه گذشته، موجودیت گوشی اندروید بلک بری را تائید کرد. نام این دستگاه، بلک بری Priv می باشد که شایعه شده است، ماه آینده عرضه خواهد شد و طبق گزارشات بر روی مسایل امنیتی، بسیار تمرکز کرده است. در واقع نام گوشی Priv نیز از کلمه ی Privacy (امنیت) می آید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر