;
coinex

تخفیف 50 دلاری Best Buy برای هدست Gear VR سامسونگ

تخفیف 50 دلاری Best Buy برای هدست Gear VR سامسونگ

سامسونگ دو مدل هدست گِیر واقیت مجازی (Gear VR) منتشر کرده است، هر چند در ابتدا فقط شروع به فروش نسخه “Innovator” کرده، که بیشتر هم هدف فروش آن، به سمت توسعه دهندگان و علاقه مندان، به جای مصرف کنندگان گرایش دارد.

با این وجود، این نسخه از هدست واقعیت مجازی از طریق خرده فروشانی مانند Best Buy به فروش می رسد، بنابراین در واقع هر کسی که خواستار آن بوده باشد، به راحتی می تواند آن را تهیه کند. اگر برچسب قیمت 200 دلار کمی بیش از حد گران به نظر می رسید، و باعث می شد مصرف کنندگان از خرید آن سرباز زنند، اکنون شاید به صرافت بیفتند که یک نمونه برای خود خریداری کنند، چرا که Best Buy قیمت فروش این نسخه را کاهش داده است.
این هدست خاص با گوشی های گلکسی نوت 4، گلکسی S6 و همچنین گلکسیS6 اج کار می کند. به طور دقیق قبلا به قیمت 199.99 دلار به فروش می رسید اما در حال حاضر Best Buy آن را تنها به قیمت 149.99دلار برای فروش در دسترس قرار داده است، در واقع یک تخفیف 50 دلاری به آن اختصاص داده شده است. توجه داشته باشید که نباید این هدست را با نسخه مصرف کننده هدست گیر VR که سامسونگ به تازگی آن را معرفی کرده است، اشتباه گرفت، نسخه اخیر به قیمت 99 دلار کمی بعد در پاییز امسال برای فروش آماده می شود و تنها با گوشی های گلکسی S6 و گلکسیS6 اج سازگار خواهد بود.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر