;
coinex

برنامه های فیس بوک، اینستاگرام و فیس بوک مسنجر به ویندوز 10 می آیند

برنامه های فیس بوک، اینستاگرام و فیس بوک مسنجر به ویندوز 10 می آیند

ویندوز 10 مایکروسافت مدتها ما را در انتظارگذاشته است تا اینکه در نهایت چند ساعت پیش، رویداد مایکروسافت آغاز شد ، این شرکت، فرصت را غنیمت شمرد و در مورد چگونگی عملکرد این سیستم عامل جدید پس از انتشار آن در تابستان امسال، سخن گفت.

برای شروع، به خاطر وجود توسعه دهندگانی که برنامه های ویندوز 10 جهانی را ایجاد کرده اند اظهار مباهات کرد، این برنامه ها بومی بوده و برای کاربران همان عملکرد قبلی را در رایانه های شخصی، تبلت ها و گوشی های تلفن همراه، ارائه می دهند. یکی از بزرگترین آنها فیس بوک است.
در حالی که مارک زوکربرگ خودش حضور نداشت، با این حال مایکروسافت یک اسلاید نشان داد که به نقل قول از مدیر عامل شرکت فیس بوک بود و در آن تایید شد که برنامه های فیس بوک و فیس بوک مسنجر به ویندوز 10 می آیند. همه مشتقات فیس بوک برای ویندوز 10 نیز ایجاد شده است، ما بسیار هیجان زده ایم از این که به این سرعت برنامه های فیس بوک، فیس بوک مسنجر، و اینستاگرام به صورت جهانی برای این نسخه، در دسترس قرار گرفته اند. شرکت های دیگر نیز متعهد شدند که از ویندوز 10 به همراه ویژگی های جدیدش، حمایت کنند.
به عنوان شواهد بیشتر از موفقیت مایکروسافت با ویندوز 10، گفتنی است که مشخص شده که این سیستم عامل در حال حاضر تنها در مدت 10 هفته بر روی بیش از 110 میلیون دستگاه نصب شده، است. مایکروسافت افزود که از این میان 102 میلیون واحد از آنها، دستگاه های مصرف کننده، و 8 میلیون ماشین آلات شرکتی هستند.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر