;
coinex

گلکسی اس 7 در 3 مدل و با 3 پردازنده ی مختلف عرضه خواهد شد

گلکسی اس 7 در 3 مدل و با 3 پردازنده ی مختلف عرضه خواهد شد

تنها چند هفته از معارفه ی رسمی سامسونگ از گوشی های گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 ادج پلاس گذشته بود که ما با اخبار و حواشی گوشی بعدی آن یعنی گلکسی اس 7 مواجه شدیم. با رشد مالی شرکت بعد از مدتی رکود، به نطر می رسد که پرچمدار بعدی شرکت در زمان مناسبی عرضه خواهد شد و می تواند غوغا یی در بازار به پا کند.

اکنون شایعات جدیدی راجع به این پرچمدار جدید سامسونگ به گوش می رسد: این احتمال وجود دارد که گوشی در 3 مدل مختلف عرضه شود که دو مدل آن به تراشه های اکزینیوس سامسونگ مجهز باشند و مدل دیگر از تراشه ی اسنپدراگون 820 کوالکام بهره گیرد.

سامسونگ همچون ال جی در استفاده از تراشه ی اسنپدراگون 810 در گوشی هایش خود داری کرد. مشکل گرمای بییش از حد این تراشه، هم به خود سازنده ی آن و هم به گوشی های سطح بالایی که به آن تجهییز شده بودند، آسیب و خسارت وارد کرد. اما خیلی ها امیدوارند که تراشه ی بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 با رفع این مشکل و قدرت پردازشی بالا به نوعی جبران تراشه ی قبلی کوالکام باشد. گویا سامسونگ هم قصد دارد در گوشی گلکسی اس 7 از این تراشه بهره گیرد و طبق گزارشات مدل هایی که در چین و آمریکا عرضه خواهند شد از اسنپدراگون 820 استفاده خواهند کرد.

اما دیروز بود که ما اخباری را راجع به تراشه ی اکزینیوس 8890 سامسونگ و ثبت نتایج بسیار خوب در بنچمارک ها توسط این ساخته ی جدید سامسونگ، شنیدیم. به نظر می رسد که با توجه به همین موضوع این چیپ ست  برای مدل هایی که قرار است در بازار های اروپا و ژاپن عرضه شوند، رزرو شده است.

در عین حال مدل هایی که قرار است در هند عرضه شوند به اکزینیوس 7422 که در گلکسی نوت 5 نیز به کار رفته است، مجهز خواهند بود.

به نظر می رسد که گلکسی اس 7 در زمان کنگره جهانی موبایل و در پایان 3 ماهه ی اول 2016 بدست مصرف کنندگان خواهد رسید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر