;
coinex

کارایی برنامه ی گوگل ترنسلیت در اندروید 6 بیشتر از قبل خواهد بود

کارایی برنامه ی گوگل ترنسلیت در اندروید 6 بیشتر از قبل خواهد بود

برنامه ی گوگل ترنسلیت گوگل بدون شک در مسیر پیشرفت خوبی قرار دارد و به سرعت در حال توسعه می باشد و روز به روز به ابزاری بسیار مفید تر تبدیل می شود. این برنامه نه تنها می تواند نوشته های شما را ترجمه کند، بلکه می تواند به کلمه های گفته شده گوش دهد و آن را از طریق Text-to-speech ترجمه کند. این برنامه همچنین می تواند با عکس گرفتن از یک متن نیز آن را ترجمه کند. علاوه بر این ها ویژگی های جالب دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد.

گوگل اعلام کرده است که آپدیت جدیدی از این برنامه را به زودی منتشر خواهد کرد که این آپدیت جدید بیشتر از قبل با  سیستم عامل اندورید سازگار می باشد. در این آپدیت شما می توانید به ویژگی ترجمه در بخش نوشتاری تمامی اپلیکشن ها دسترسی داشته باشید، مثل هنگام چت در تلگرام و یا واتس آپ.

بنابراین شما در هر جایی که از گوشی تان که مشغول نوشتن باشید می توانید به سرویس ترجمه ی گوگل ترنسلیتT بدون اینکه بخواهید از برنامه ی فعلی خارج شوید، دسترسی داشته باشید، چه در هنگام تایپ پیامک، تایپ ایمیل و یا برنامه ی چت. این سرویس فقط در گوشی هایی که اندروید 6 مارشمالو بر روی آن نصب باشد فعال خواهد بود.

نظر شما راجع به ویژگی جدید ترنسلیت چیست؟ آیا کاربردی به نظر می آید؟

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر