;
coinex

میزان محبوبیت نسخه های مختلف اندروید چقدر می باشد؟

اندروید. از آنجایی که در ماه گذشته، اندروید لالی پاپ –که این نام به نسخه های ۵و ۵.۱ از سیستم عامل موبایل گوگل داده شده-  مقدار کمی از ۲۱ درصد از لحاظ اتخاذ کاربر به ۲۳.۵ درصد افزایش یافت.

گوگل دیروز اعداد بروز شده ی توزیع اندروید را برای اکتبر منتشر کرد. آمار نشان می دهد که کدام نسخه های اندرویدی در بین دستگاه های فعال محبوب تر هستند. این اعداد و ارقام بر اساس دستگاه های اندرویدی که در هفت روز قبل از ۵ اکتبر از پلی استور بازدید شده اند، گرداوری شده است.

از آنجایی که در ماه گذشته، اندروید لالی پاپ –که این نام به نسخه های ۵ و ۵.۱ از سیستم عامل موبایل گوگل داده شده- از لحاظ اتخاذ کاربر مقدار کمی از ۲۱ درصد به ۲۳.۵ درصد افزایش یافت. همه ی نسخه های قدیمی تر اندروید از نظر محبوبیت به عنوان دستگاه هایی که محصولات جدیدتر را دریافت کردند و یا ارتقا یافته اند، افت کردند. با توجه به اینکه نسخه ی اصلی لالی پاپ سال گذشته راه اندازی شد، این آمار یک مثال کامل کشمکش گوگل برای حفظ سطح فیلد بازی در میان دستگاه های اندرویدی هستند.

نسخه ی ۴.۳ کیت کت (Kit Kat)، با وجود اینکه ۰.۳ درصد از امتیازش را از دست داده است، به عنوان محبوب ترین نسخه ی اندرویدی و با امتیاز ۳۸.۹ درصد در جایگاه اول باقی مانده است. جیلی بین (JellyBean) نامی که به نسخه های ۴.۱، ۴.۲ و ۴.۳ اندروید داده شده بر روی ۳۰.۲ درصد از دستگاه های اندروید اجرا می شود.

اندروید ۴ آیس کریم ساندویچ (Ice Cream Sandwicch) در حال حاضر بر روی ۳.۴ درصد از دستگاه های فعال اندرویدی نصب شده در حالی که اندروید جینجربرد (Gingerbread) یا همان اندروید ۲.۳ بر روی ۳.۸ درصد از دستگاه ها اجرا می شوند. اندروید ۲.۲ فرویو (FroYo) یک نسخه از اندروید می باشد که گوگل در ماه می سال ۲۰۱۰ راه اندازی کرد – در حال حاضر استفاده از آن دیگر رو به اتمام است، تنها ۰.۲ درصد از نمودار محبوبیت را به خود اختصاص داد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر