;
coinex

گوشی هوآوی که توسط TENAA تایید شده و در بنچمارک AnTuTu تست شده ممکن است اونر 5X باشد

گوشی هوآوی که توسط TENAA تایید شده و در بنچمارک AnTuTu تست شده ممکن است اونر 5X باشد

گوشی هوشمند با روکش فلزی تایید شده توسط TENAA، با شماره مدل KIW-AL10، ممکن است اونر 5X باشد. هواوی اونر 4X اوایل سال جاری منتشر شد، و ظاهرا اکنون زمان به روز رسانی این دستگاه رده میانی است. گوشی KIW-AL10 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920(فول اچ دی) با تراکم پیکسل 401 پیکسل در اینچ می باشد. همچنین از وجود پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 615، پردازنده گرافیکی آدرنو 405، یک اسکنر اثر انگشت در پشت، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه بومی بهره می برد و با اندروید 5.1.1 از پیش نصب شده می آید.
از طرفی یک گوشی با همان شماره مدل KIW-AL10 به تازگی در بنچمارک AnTuTu تست شد و امتیاز 20916، را کسب کرد، که تقریبا می توان گفت که یک گوشی رده بالا نیست. در نظر بگیرید که بنا به گزارشات، گوشی رده میانی اچ تی سی وان A9 امتیاز 40000 در بنچمارک AnTuTu اخیر به ثمر رساند. که در ضمن شایعه شده است قدرت پردازشی خود را از اسنپدراگون 617 دارد، همچنین شیائومی می 4i نیز با داشتن چیپ ست اسنپ دراگون 615 امتیاز 34000 را در این بنچمارک کسب کرده است. البته، هواوی هنوز می تواند تغییراتی را در این گوشی ایجاد کند، بنابراین امتیاز آن نباید ذهنیت ما را خراب کند.
مطمئنا KIW-AL10 هوآوی اونر 5X است که انتظار می رود یک فبلت رده میانی باشد، تصویر TENAA نشان می دهد که یک اونر است. حال که توسط TENAA تایید شده، نباید خیلی طول بکشد که به صورت رسمی معرفی شود.

.

منیع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر