;
coinex

نتایج چیپ ست اسنپدراگون 820 در بنچمارک Geekbench

نتایج چیپ ست اسنپدراگون 820 در بنچمارک Geekbench

چیپ ست اسنپدراگون 820 قرار است در بسیاری از گوشی های هوشمند پرچمدار استفاده شود و بسیاری از تولید کنندگان مدت طولانی است که منتظر عرضه ی این چیپ ست توسط کوالکام هستند. در همین حال به طور پیوسته آزمایش های متعددی  بر روی این تراشه  انجام می شود و نتایج بدست آمده حکایت از این  دارند که محصول جدید می تواند جایگزین بسیار شایسته ای برای اسنپدراگون 810 باشد. موضوعی که وجود دارد این است که خریداران گوشی های هوشمند شک دارند که گوشی هایی که در حال حاضر به چیپ ست اسنپدراگون 810 مجهز هستند (که مشکل گرمای بیش از حد را دارند) را خریداری کنند یا منتظر گوشی ها جدید بمانند که قرار است به اسنپدراگون 820 تجهییز شوند.

هر چند که نتایج خوب بنچمارک ها تضمین حتمی برای عملکرد خوب در دنیای واقعی نیستند، اما نتایج آزمایش تک هسته اسنپدراگون 820 در بنچمارک Geekbench خیلی خوب بود. امتیاز ثبت شده در این بنچمارک 1887 می باشد که به مراتب بهتر از امتیاز 1508 اکزینیوس 7420 ساخت سامسونگ است، اما از تراشه A9 اپل که در گوشی آیفون 6 اس به کار رفته و امتیاز 2526 را بدست آورده پایین تر است.

امتیاز ثبت شده توسط این چیپ ست در بنچمارک چند هسته 3936 بوده و این در حالی است که در همین آزمایش تراشه های اکزینیوس 7420 سامسونگ و A9 اپل به ترتیب 4811 و 4396  می باشد. نکته ی قابل توجه این است که نتیجه ی ثبت شده اسنپدراگون 810 در آزمایش 4628 بوده و این کمی تعجب بر انگیز است. هر چند که نتیجه ی بنچمارک تک هسته اهمیت بیشتر دارد چرا که بیشتر برنامه ها از تک هسته استفاده می کنند.

با همه ی این تفاسیر، بدون شک این پایان کار نبوده و کوالکام تا زمان عرضه ی این چیپ ست در راستای بهبود آن کار خواهد کرد و می توان انتظارات بیشتری از محصول جدید کوالکام داشت.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر