;
coinex

برنامه Hulu’s VR در کنار عرضه این هدست Gear VR جدید

برنامه Hulu's VR در کنار عرضه این هدست Gear VR جدید

هدست واقعیت مجازی Gear VR، اولین دستگاه واقعیت مجازی که ساخت آکیولس و سامسونگ، می باشد، ماه بعد راه اندازی می شود. قیمت آن تنها ۹۹ دلار امریکا می باشد و بنابراین اکثر مصرف کنندگان می توانند آن را در صورت تمایل تهیه کنند.

این سرویس استریم ویدئو، برنامه ی واقعیت مجازی خود را در نوامبر همگام با رقابت سرویس هایی مانند یوتیوب راه اندازی می کند.
تا کنون تعدادی برنامه، برای کار با این سخت افزار جدید معرفی شده اند، و اکنون می توان با اطمینان گفت که برنامه Hulu’s VR در کنار عرضه این هدست Gear VR جدید، برای انتشار آماده است.

این اطلاعات از CNET که با رئیس توزیع هولو، به نام Tim Connolly صحبت کرده است، می آید. بنا به گفته ی کونولی نزم افزار این شرکت برای زمان عرضه هدست Gear VR آماده است، در واقع دریافت برنامه ی VR با تجربه ی واقعیت مجازی مهیا است.
از نقطه نظر مواردی که این برنامه ارئه می دهد، باید اشاره کرد که همان محتوای 2D سنتی در اختیار خواهد بود، اما این شرکت محتوای 2D پیشرفته تری نیز بکار بسته و همچنین یک فیلم واقعیت مجازی بومی به نام The Big One را ساخته است، علاوه بر آن سری های مختص واقعیت مجازی ایجاد کرده که از طریق محصولاتی مثل Gear VR قابل استفاده می باشد. هدست Gear VR با تمام پرچمداران سامسونگ مثل گلکسی اس 6، و گلکسی اس 6 اج، گلکسی نوت5 و گلکسی اس 6 پلاس سازگار است.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر