;
coinex

پیش بینی لیست گوشی های سامسونگ که اندروید 6 را دریافت خواهند کرد

پیش بینی لیست گوشی های سامسونگ که اندروید 6 را دریافت خواهند کرد

مدتی پیش بود که موتوولا لیستی از گوشی هایی هایش را که قرار است اندورید 6 را دریافت کنند، منتشر کرد. اما سامسونگ هنوز چنین لیستی را ارائه نکرده است و هنوز دقیقاً مشخص نیست که کدام گوشی ها در این لیست وجود خواهند داشت. اما گمانه زنی هایی در این باره وجود دارد و می تون این لیست را پیش بینی کرد.

مطابق SamMobile و منابع داخلی، سامسونگ به سختی در حال کار کردن برای آوردن اندورید 6 برای تعدادی از گوشی هایش می باشد. به نظر می رسد این آپدیت به طور حتم شامل گوشی های پرچمدار سامسونگ مثل گلکسی نوت 4، گلکسی نوت ادج، گلکسی نوت 5، گلکسی اس 5، گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 ادج و گلکسی اس 6 ادج پلاس، باشد. دیگر گوشی های هوشمند سامسونگ که کمتر بین کاربران رایج هستند احتمالاً این آپدیت را دریافت نمی کنند، مانند S5 neo و S5 LTE-A .

همچنین این احتمال وجود دارد که گوشی های میان رده ی سامسونگ  از جمله گوشی های سری A، نیز شامل این آپدیت شوند. البته طبیعی است که گوشی های ارزان در اولویت قرار نگیرند.

در اندروید 6 خیلی شاهد تغییرات بصری و واسط کاربری نخواهیم بود، ولی این آپدیت شامل اضافه شدن ویژگی های جدید و بهبود های عمده می باشد. از جمله ی این ویژگی ها می توان به دسترسی بیشتر در مدیریت  برنامه ها، و قابلیت جدید صرفه جویی در باتری که به آن Doze (چرت زدن) گفته می شود، اشاره کرد.

ما نمی دانیم که اندروید 6 دقیقاً چه زمانی برای گوشی های سامسونگ منتشر خواهد شد چرا که ممکن است این امر چند هفته و یا حتی چند ماه طول بکشد. اما چیزی که مسلم است، سامسونگ به سختی در حال کار کردن بر روی انتشار این آپدیت می باشد.

.

منبع: technobuffalo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر