;
coinex

آیا دوربین عقب بلک بری Priv مجهز به سنسور 21 مگاپیکسلی IMX230سونی است؟

آیا دوربین عقب بلک بری Priv مجهز به سنسور 21 مگاپیکسلی  IMX230سونی است؟

در حالی که ما تا کنون، تصاویر فاش شده زیادی از گوشی بلک بری Priv دیده ایم، و مشخصات شایعه شده بسیاری در مورد این دستگاه شنیده ایم، شاید جنبه هایی از ویژگی ها و مشخصات این گوشی کشویی اندرویدی وجود داشته باشد، که ما زیاد در مورد آن ندانیم.

تا کنون حداقل دو مدل مختلف پیش تولید دیده ایم، که هر یک مجهز به دوربین عقب متفاوتی بوده است. در آخرین تصویر برند Schneider-Kreuznach روی حلقه دوربین، مشاهده می شود که در زیر آن “18 مگاپیکسلی” نوشته شده است. البته تمام این ها دستگاه های پیش تولید می باشد.

با توجه به توییتی که توسط یک روزنامه نگار با حساب کاربری @ Ricciolo1 فرستاده شده، در دوربین عقب Priv یک سنسور IMX230 سونی بکار رفته است. این سنسور همان سنسوری است که در Moto X موتورولا برای دوربین 21 مگاپیکسلی عقب آن استفاده می شود. اگر درستی این شایعه معلوم شود، بدان معنی است که ما باید انتظار این را داشته باشیم که بلک بری Priv با دوربین عقب 21 مگاپیکسلی به جای 18 مگاپیکسلی، همراه باشد.

در واقع اگر درستی این قضیه اثبات شود، می تواند پیامدهای گسترده تری هم داشته باشد. زیرا این بدان معنی است که تمام مشخصات شایعه شده کنونی در مورد این گوشی ممکن است همین قدر نامعتبر باشند. باید منتظر بمانیم تا شرکت بلک بری به صورت رسمی آن را معرفی کند، که این روز خیلی زود به وقوع می پیوندد.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر