;
coinex

مشخصات شایعه شده، گوشی هوشمند پپسی P1

مشخصات شایعه شده، گوشی های هوشمند P1 پپسی

از قرار معلوم رابطه نوشابه و گوشی هوشمند در حال پیوستن به حقیقت است. دیروز، گزارشی دادیم مبنی بر اینکه یک تصویر در حساب کاربری معتبری در Weibo به نام “پپسی فون”، دیده شده است و به نظر می رسید یک گوشی هوشمند پپسی در راه است.

دوباره اطلاعاتی تازه از چین، منتشر شد که نشان می دهد، وجود این دستگاه حقیقت دارد، در واقع گوشی هوشمندی به نام پپسی P1 در راه است. ما می توانیم این گوشی را در رونمایی 20 اکتبر(28 مهر) پکن ببینیم. علاوه بر تاریخ احتمالی رونمایی آن، برخی از مشخصات متعلق به دستگاه نیز مشخص شده است.

با توجه به گزارشاتی از چین، پپسی P1 از وجود یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920پیکسل(فول اچ دی ) بهره می برد. انرژی قلب تپنده این دستگاه به واسطه تراشه مدیاتک MT6592 حامل پردازنده هشت هسته ای واقعی با سرعت پردازش 1.7 گیگا هرتز و پردازنده گرافیکی ARM Mali-450 MP4 تأمین می شود. از نقطه نظر حافظه دارای 2 گیگابایت حافظه رم، همراه با 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بومی است. این گوشی مجهز به یک دوربین 13 مگاپیکسلی عقب و دوربین 5 مگاپیکسلی جلو و باتری 3000 میلی امپر ساعتی است، و با اندروید 5.1 از پیش نصب شده می آید.
این طور که در گزارشات می توان دید، پپسی P1 معادل 205 دلار آمریکا، قیمت گذاری می شود. بدیهی است که یک شرکت نوشابه در کسب و کار تولید گوشی های هوشمند مهارتی ندارد، احتمالا آرم و نام خود را را روی یک تولید کننده چینی قرار می دهد.

با توجه به اینکه این نام تجاری در سراسر جهان شناخته شده است، می تواند برای پپسی بسیار سودآور باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر