;
coinex

پد لمسی، صفحه کلید و ماوس جدید اپل

پد لمسی، صفحه کلید و ماوس جدید اپل

قبلا هم گزارش دادیم که اپل سه قلم لوازم جانبی ورودی کامپیوتری خود را همزمان با معرفی آی مک 21.5 اینچی که تصویر رتینا 4K ارائه می دهد، تجدید کرد.

Trackpad 2 اپل به واسطه سطح شیشه ای لبه به لبه که تقریبا 30٪ از Trackpad 1 قدیمی، بزرگتر می باشد، بیشترین تغییر را داشته است.
این جایگزین موس، جزء لوازم جانبی مک است و همچین دارای مشخصات پایین تر و فورس تاچ می باشد که برای اولین بار در دسکتاپ دیده می شود. این تغییرات، اسکرول و کشیدن را سازنده تر و راحت تر کرده است.
باتری تعبیه شده Trackpad 2 یک ماه شارژ نگه می دارد و این سهولت استفاده طولانی مدت از آن را مهیا می کند، برای شارژ هم از یک کابل USB استفاده می شود. قیمت این وسیله جانبی 129 دلار است.
تغییرات اعمال شده روی صفحه کلید مجیک و ماوس مجیک ظریف تر هستند. این صفحه کلید، در حال حاضر 99 دلار است، و نشان دهنده مشخصات کم طراحی مکانیزم مک بوک های جدید است.
در صفحه کلید جدید، کلیدهای جهت دار راست و چپ، و همچنین کلید های تابع در امتداد بالا بزرگتر هستند. از طرفی اپل، به چند دلیل، همیشه یک دکمه خروج در گوشه قرار می دهد، که در این کیبورد هم مشاهده می شود.

مجیک موس 2 اپل از مدل قبلی سبک تر است و مانند صفحه کلید و پد لمسی اپل، دارای قابلیت باتری داخلی است که می تواند با استفاده از کابل USB شارژ شود. قیمت این موس 79 دلار است.
این تغییرات با افزایش قیمت همراه است. البته، اگر شما یک آی مک 21.5 اینچی جدید یا مک 27 اینچی بخرید، همه این لوازم جانبی در داخل جعبه همراه آن است و دیگر لازم نیست هزینه اضافی پرداخت کنید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر