;
coinex

باتری پک سامسونگ با قابلیت شارژ سریع باتری در آگهی تبلیغاتی گلکسی نوت 5 دیده شد

 باتری پک سامسونگ با قابلیت شارژ سریع باتری در آگهی تبلیغاتی گلکسی نوت 5 دیده شد

سامسونگ یک تبلیغ جدید برای گلکسی نوت 5 خود در یوتیوب منتشر کرده است، این ویدئو بیشتر برای افرادی است که در حال حاضر این پرچمدار جدید سامسونگ را در اختیار دارند و همچنین برای کسانی که مخالف این هستند برای خرید این گوشی هزینه کننند.

در حال حاضر تبلیغات بسیاری دیده شده که ویژگی های مختلفی را در گلکسی نوت 5 برجسته می کنند و حتی برای تخریب آی فون نیز تبلیغاتی منتشر شده است. اما این آگهی جدید برای آموزش به صاحبان گلکسی نوت 5 است که چگونه می توانند دستگاه خود را، بدون نیاز به اینکه به طور مداوم به یک پریز برق نیاز داشته باشند، شارژ کنند. در واقع در این آگهی قصد دارد قابلیت شارژ سریع را برجسته کند.

این گوشی دارای ظرفیت باتری قابل توجه است که با قابلیت شارژ سریع به هر دو روش شارژ سیمی و بی سیم مجهز است، از این رو شارژ کردن این دستگاه نسبتا بدون دردسر انجام می شود. از طریق این آگهی سامسونگ به کاربران نشان داد که می توانند نوت 5 خود را با استفاده از قابلیت شارژ سریع باتری پک 5200 میلی آمپر ساعتی سامسونگ شارژ کنند، قیمت خرده فروشی این باتری پک 69.99 دلار است. گفته شده است که باتری پک سامسونگ سبک وزن است و دارای طراحی سازگار با گوشی است، سامسونگ وعده داده است که این دستگاه می تواند نوت 5 را از 0٪ تا 50٪ تنها در 30 دقیقه شارژ کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر