;
coinex

آی مک 21.5 اینچی اپل با نمایشگر 4k معرفی شد

آی مک 21.5 اینچی اپل با نمایشگر 4k معرفی شد

اپل امروز سری آی مک خود را به روز رسانی کرد، این سری نمایشگر رتیتا 4k را در یک مدل all-in-one و نمایشگر 5k رتینا را در یک مدل 27 اینچی به ارمغان می آورد.

آی مک کوچکتر، با پردازنده سریعتر، رم بیشتر و گرافیک بهبود یافته همراه است. اما مهمترین به روز رسانی آن نمایشگر 4k می باشد، که این بهبودی عظیم نسبت به نمایشگر 1080 پیکسلی مدل قدیمی آن محسوب می شود.

اپل یک تکنولوژی جدید در مدل 4k خود وارد کرده است که ادعا شده رنگ های بیشتری نسبت به قبل 25 درصد نشان می دهد، که در درجه اول رنگ های تناژ قرمز سبز و زرد را نمایش می دهد. این بدان معناست که این رنگ ها باید پررنگ تر و دقیق تر باشند. البته این به این گونه نیست که در نگاه اول متوجه شوید که چقدر نسبت به قبل بهتر شده است، ولی جریان نتفلیسک را اعجاب آور می کند. این تولید مثل رنگ در نسخه 27 اینچی با نمایشگر 5K نیز در نظر گرفته شده است.
آی مک 21.5 اینچی در مشخصات دیگری نیز بهبود داشته است، این سری که طی دو سال گذشته به روز رسانی نشده بود، باز هم با پردازنده Broadwell اینتل آمده است. در حالی که آی مک 27 اینچی با پردازنده نسل Skylake به روز رسانی شده است.
سری به روز رسانی شده قیمتی مقرون به صرفه نیز برای خرید ایجاد کرده است، تا قبل از به روز رسانی امروز، قیمت مدل 27 اینچی حداقل از 1899 دلار آمریکا شروع می شد، اما اکنون شما می توانید مدل رتینای 27 اینچی را به قیمت 1699 دلار و 21.5 اینچی را به قیمت 1399 دلار خریداری کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر