;
coinex

آیا گلکسی S7 سامسونگ واقعا با ویژگی 3D Touch همراه خواهد بود؟

آیا گلکسی S7 سامسونگ واقعا با ویژگی 3D Touch همرا خواهد بود؟آیا گلکسی S7 سامسونگ واقعا با ویژگی 3D Touch همرا خواهد بود؟

همانطور که حتما می دانید و ما بارها گفته ایم ، یکی از ویژگی های بزرگ جدید آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس قابلیت تاچ سه بعدی (3D Touch) است.

ویژگی تاچ سه بعدی، صفحه نمایش لمسی حساس به فشار را با نرم افزار سازکار می کند، به این صورت که با توجه به میزان فشار وارد شده، نرم افزار رفتار خاصی را ارائه می دهد. از این رو، در میان چیزهای دیگر، به طور مثال زمانی که شما فشار قوی به صفحه نمایش وارد می کنید یک منوی اقدامات سریع بر روی آیکون یک برنامه ظاهر می شود. (همانطور که در تصویر زیر دیده می شود).

زمانی که شما فشار قوی به صفحه نمایش وارد می کنید یک منوی اقدامات سریع بر روی آیکون یک برنامه ظاهر می شود
این قابلیت بسیاری از رقبای اپل پشت سر گذاشته است، اما گزارش ها حاکی از آنند، که یکی از رقبا در فکر استفاده از  آن در پرچمدار بعدی خود می باشد، بله، آن شرکت، سامسونگ است.
با توجه به شایعی از چین، شرکت کره ای سامسونگ یکی از “همکاران اصلی” Synaptics در فن آوری ClearForce جدید است. که اساسا قصد دارند ویژگی تاچ سه بعدی را برای سازندگان دستگاه های غیر اپلی ارائه دهند. بدیهی است که این همکاری بین سامسونگ و Synaptics در فن آوری ClearForce منجر به استفاده از آن در گلکسی S7 خواهد شد که سال آینده عرضه می شود.
در حالی که یک جنبه ایجاد این ویژگی در نظر گرفتن سخت افزار حساس به فشار است، برای این غول کره ای  مسئله سخت افزاری آن حل شده، ولی هنوز مشخص نیست که سامسونگ جنبه های نرم افزاری این ویژگی را چگونه در نظر می گیرد، اما اگر آمدن این قابلیت به پرچمدار بعدی این شرکت، صحت داشته باشد، جزئیات آن به زودی منتشر می شود.

.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر